Nippuside

sormi suussa

Minulla on parvekekaide metalliputkea. Tähän pitäisi saada kiinnitetyksi vahvoilla, leveillä nippusiteillä kaksi metallista hyllyä/kannatinta parvekelaatikoille.

Mistä ihmeestä tämmöisiä nippusiteitä saa? Alle kymmenen kpl varmaan tarvitsisin, jossain tukkumyynnissä ole nähnyt suunnilleen kilotavarana....

6

2443

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aino

miksi laitat sen siihen putkeen? minä laitoin parvekekoukut tuohon alemmaksi betonireunaan.

• sormi suussa

No kun ei ole mitään betonireunaa, se on metalliputkea koko parveke. Siis ylhäältä alas asti. Ja ainoa vaakasuora putki siinä yläreunassa.....

Täytyy varmaan sitten etsiä jostain rautakauppa. Kävin parin tavaratalon rautaosastoilla, ei ollut - yhdessä halpahallissa oli niitä kaikkein pienimpiä ja ohuimpia, liian lyhyitä.

Huomasin siinä samalla että ihan mahdotonta löytää rautakauppaa Helsingin keskustasta-----

• Minä

Olen ostanut niitä rautakaupoista tai halpahalleista.

• ostanut

olen ostanut niitä kirpputoreilta, siellä niitä myydään uusientavaroiden hyllyillä...ehkä ei Hesassa

• Sähköliikkeistä
        ostanut kirjoitti:

olen ostanut niitä kirpputoreilta, siellä niitä myydään uusientavaroiden hyllyillä...ehkä ei Hesassa

Ainaki Oulussa saa niitä isompia autotarvikeliikkeistä sekä hyvin varustetuista sähköliikkeistä

• kiikkerältä
        Sähköliikkeistä kirjoitti:

Ainaki Oulussa saa niitä isompia autotarvikeliikkeistä sekä hyvin varustetuista sähköliikkeistä

Jos ripustat kaiteisiin metallihyllyjä ja parvekelaatikoita multineen ja istutuksineen pelkkien nippusiteiden varaan, suosittelen ripustamaan laitokset mieluummin kaiteen sisä- kuin ulkopuolelle. Tulee vahingot halvemmiksi, sitten kun auringon hapertama muovi pettää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2785
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2684
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1637
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1560
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      10
      1515
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1402
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1257
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1243
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1219
    Aihe