huutokaupat

kakaduu

Mikä se sellaanen huutokauppa on jossa tavaraa ei myydään eniten tarjoavalle vaan myyjä voi huutokaupan päättyessä harkita myyrä vai ei? Oikea huutokauppaa on lähtöhinta ja siitä alkaa huudot ja korkein tarjous hyväksytään. Kun on itse aloittanut hintojen polkemisen pitäisi ymmärtää että on markkinasuossa jota sanotaan deflaatioksi, alenevan hinnan suo. Miksi ostaa hyvä lomaosake tänään kun voit saada sen huomenna halvemmalla? Linkki deflaatiosta yleissivistykseksi

https://fi.wikipedia.org/wiki/Deflaatio

Nyt yrität myydä fantastisen hienoa osaketta viikko 33 Ähtäristä jossa huutohinta alkaen 100 eur mutta ei myydä eniten tarjoavalle. Kyllä erkkikin ymmärtää ettei tällaista huutoa kannate tehdä sillä tämä ei ole huutokauppaa ja sen tuomaa jännitystä. Jännitys on suuri osa huutokauppakulttuuria, saanko tuotetta vai en, mikä on korkein summa mitä vastapeluri huutaa.

https://huutokaupat.com/1170321

Tällä ilmoituksella myyjä Savon Rakennustekniikka ainoastaan kertoo että eivät usko itsekään viikosta saatavan kuin satasia. Tämä viikohan on heidän oma viikkonsa. Miksi kenenkään pitäisi laittaa omia hyviä viikkoja tämän toimijan kautta huutokaupat sivustolle myyntiin kun päätelmänä heidän omaan ilmitukseen viitaten on että saat vain satasia ja siitä puolet ilmoittajalle. Tämä Ähtärin vikko 33 on kyllä oikeasi hyvä ja arvokas viikko. Parempi tapa päästä eroon lomaosakkeesta on tori palvelussa annetaan ilmaiseksi. Sama lopputulos, paitsi saat hyvän mielen antamisesta.

2

136

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • khhgcxhjk

Kai sitä nyt omia mökkejä saa myydä 😂

mikä näitä ilmeisiä vaivaa❤️❤️❤️

miksi ihmeessä löisin omiani torissa

• kjhjjhgvbj

möisin 😍 korjaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2653
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2594
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe