Mitä mieltä

säälittää

Onko mielipiteitä säälipillusta naiset ja miehet???

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitämieltänainen

Valitettavaa ja olen mies ja jos ei tee mieli niin päänsärkyä tai väsymystä on liikkeelllä niin on parempi.

• Lljyhvvbk

Joskus sille on paikkansa. Jos ei itellä tee mieli mutta mies on ihan kiimassa, kyllä toista voi ”auttaa”.

Ja oon minäkin saanu sääliseksiä. Miestä ei ole panettanut kun olen edellisenä päivänä ottanut niin huolella suihin. Mutta kun mua seuraavana päivänä haluttanu niin että meinannu pöksyt revetä, mies on saanut kankensa mulle kovaksi ja olen voinut ratsastaa pikaorkut. Mies ei silloin edes laukea, ihan mua varten se setti.

• säälist

Ei tuo ole sääliseksiä. Kumpikin on vaan hoitanut velvollisuutensa.
        Jos naapurin äijä valittaa ettei sen emäntä ole antanut ja sinä sitten annat, niin se on sääliseksiä.

• Palstakuukkeli

Tai sitten se, että vastaa jonkun täällä aina ruinaavan sähköpostiin ja menee antamaan sille pillua. Noitahan täällä riittää, välillä kehuu että ovat kovia panomiehiä, sitten toisessa paikassa toteaa, että ei ole saanut moneen vuoteen ja kerran sai hyvät imut.. siis oikeasti vain kerran ja ikää on 50 .. Sellaiselle antaminen on ihan äitiTeresa- säälipillua.

• Auttaja....nunnalle

joskus hyvä asia.......

• Säälistäseksiä

Ex vaimoni antoi muutamalle ystävällemme itseään, osin säälistä..kauan ilman olleelle eronneelle vanhemmalle miehelle, noin 30v miehelle joka ei ollut saanut naista ikinä, parille muutammallekkin säälistä. Kaikki olivat hyviä tuttujamme eikä meidän suhde toisiimme muuttunut ainakaan huonommaksi. Kaikki nämä tapahtui exäni kanssa yhdessä sopien ja kolmen kimppana.

• Ihan-sama

Ihan sama. Pääasia, että on.

• Ei se mitenkään paha ole jos molemmat jotain saa. Olen minä muutaman kerran antanut vaikkei sen enempää itseä haluttanut.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5460
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2387
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      249
      1652
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1647
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1497
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1426
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1185
    8. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      324
      1181
    9. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1173
    10. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      330
      1171
    Aihe