Joskus siellä oli Rovalento Oy, josta kai joskus on jokunen saanutkin lupakirjan.
Mikä tilanne nykyään, onko rehellistä lentokoulua ja kouluttajaa?
Onko Rovaniemellä oikeaa lentokoulua?
5
113
Vastaukset
- JussiPussiPuitaNussi
Kannattaa varoa rovaniemeläistä lennonopettajaa. Ei puhu lennolla mitään, ei kerro mihin lähdetään, teetättää lentosuunnitelmia, jotka ei toteudu, lennellään Kittilään tai Kemiin...selviää vasta ilmassa kumpaan mennään. Koulutuksesta perittiin etukäteen, mutta opettaja ei ollut koskaan paikalla kentällä sovitusti.
Soittelua, soittelua...herra ei vastannut puhelimeen tai jos vahingossa vastasi niin kuului vaan huokaisuja.
Niin meni kesä ja meni toinenkin...koulutus ei edennyt ja tuli kymmeniä turhia käyntejä Sallasta, Torniosta ja Muoniosta, missä olin töissä.
Rahat meni mutta ei tullut lupakirjaa.
Jos joskus onnistui saamaan opettajakapteenin mukaan ns. Koululennolle niin se edellytti pöytäviinapulloa syötiksi. Siitä taas seurasi, ettei hän ollut halukas tulemaan seuraavana päivänä.
Valitukset ilmailuviranomaisille väärinkäytöksistä eivät johtaneet mihinkään. Niitä ei tutkittu eikä noteerattu.- Opettajat
Älä puhu paskaa !
- Experimentallentäjä
Olipahan kommentti nim. Opettajat. Olen ollut mukana harrasteilmailussa vuodesta 1972. Noin 15v sitten kirjoitin ilmailun alamäestä. Tuolloin oli yksi ilmailun ihmemiehistä sitä mieltä että voi voi kylmä ilmailijoita riittää. Vastakommenttini olikin että tietääkseni on perustettu oikein komiteoita pohtimaan mistä uusia ilmailijoita saataisiin Turha piipittää Trafin tai Suomen Ilmailuliiton suuntaan. Pahimpia ilmailujarruja ovat kerhot ja kuvatunkaltaiset yrittäjät. Jos haluaa oppi lentämään millä tahansa laitteilla kannatta lähtee amerikkaan, siellä homma pelaa.
- huippua
Onpa mielikuvituksellinen nimi tuo Rovalento.
- Anonyymi
Nämä "lentokoulut" ovat olleet aina huijareiden ja epäluotettavien koijareiden käsissä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682620
- 622582
- 681762
- 241587
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151362
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096