Wikipediassa on ihan ansiokas artikkeli Kalle Päätalosta, mutta se sukupuu; siinä on paljon puutteita, jopa suoranaisia virheitä!
Päätalon ensimmäisen vaimon Helvi Ojalan (1918-2003) syntymävuodeksi on laitettu 1922, Riitta-tyttärelle ei ole merkitty yhtään lasta, vaikka hän sai esikoisensa 1992 (toisen myöhemmin), ennen Elina-sisartaan (1959-2008), joka myös sai kaksi lasta.
Joku voisi ystävällisesti laittaa sukupuun kuntoon, ettei sen virheet ja puutteellisuudet enää häiritsisi meitä Päätalon tuotannon ystäviä...
Kalle Päätalon sukupuu
7
331
Vastaukset
- ihime
Mistä sait päähäsi Riitan lapset?
- tarkkalukija
Tuossa tuo sukupuu Wikipediasta, ei ole minun tekemä, katsopa siitä:
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/81/Kalle_Päätalon_sukupuu.png - ihime
tarkkalukija kirjoitti:
Tuossa tuo sukupuu Wikipediasta, ei ole minun tekemä, katsopa siitä:
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/81/Kalle_Päätalon_sukupuu.png...ja linkittämästäsi sukupuusta selviää se, että Elinalla on kaksi lasta. Riitalla lapsia sukupuun mkaan ei ole.
- tarkkalukija
Sepä se! Yleisesti on tiedossa, että Riitalla on kaksi perillistä: Vilja ja Otso.
- ihime
tarkkalukija kirjoitti:
Sepä se! Yleisesti on tiedossa, että Riitalla on kaksi perillistä: Vilja ja Otso.
Vilja ja Otso ovat Elinan lapsia jo sukupuunkin mukaan, eivät Riitan. :)
- hyftvryjuuyj
Niinköhän lienee...
- ihime
Juu vama on. Kas kun tämä matemaattinen yhtälö menee silläkeinon, että äiti tunnetaan mutta isä on aina epävarma, eli X
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743062
- 742944
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191772- 271681
- 241667
- 201640
- 481317
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi311295