Yliopisto edessä niin kävi mielessä että kuka niitä bileitä järjestää, onko yleensä jokin ainejärjestö joka siitä vastaa ja vuokraa paikan jne vai pidetäänkö bileitä vaan baareissa ja kerhoissa?
Missä opiskelijabileet pidetään?
3
260
Vastaukset
- hilebile
Pääse ensin yliopistoon! Kyllä sitten selviää itsestään, missä juuri sinun yliopistosi, tiedekuntasi ja oppiaineesi bileet milloinkin pidetään.
- ylioppilaskohta
Joo totta, mutta tuli mieleen kuitenkin jos tänne heiteltäis kokemuksia eri yliopistoista ja tiedekunnista, kun itse täytän vasta vuoden loppupuolella, niin jääköhän hirveästä paitsi justiin tuon syksyn alkupään jutuista jos bileet pidetään baareissa. Sen verran oon kuullut että noissa tapahtuu kaikki sosialisoitumiset
- itse.nähty
Tuota "sosialisoitumista" on sinulle kyllä liioiteltu. Elämää, myös opiskelijaelämää, on muuallakin kuin bileissä. Parhaat ja kestävimmät suhteet solmitaan muualla kuin bileissä.
Bileissä ei ole eikä tapahdu mitään tärkeää. Et jää mistään olennaisesta paitsi, vaikka jättäisit ihan kaikki bileet väliin. Mutta käy toki itse toteamassa asia, jos pääset yliopistoon!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953313
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201883- 681882
- 321809
- 211721
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341409Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327