Miksi monet urheilijat eivät lähde mukaan tour de skille? Ja ne jotka lähtevät keskeyttävät..
Miksi tour de ski
9
110
Vastaukset
- ykityhujr
Hiihdon MM -kisat Seefeldissä on lähellä ja Tourin keskeyttäneet haluaa menestyä siellä.
- tgyjtrfh
Ei kannata hiihtää itseään puhki jos mahdollisuus voittaa on mennyt.
- happoajavielähappoa
Kyllönenkin keskeytti, uskoo varmaan että eilisen näyttö riittää tuleviin kisoihin.
- PaikkaJakoon
Mihinkäs Kerttu Niskasen näytöt riittää, kun niitä ei ole viimeisiltä kolmelta vuodelta?
- kuneiedesyritä
Veljensä sentään viitsii käydä FIS-kisoissa, mutta Kepan on paras yllättää Suomen Cupissa, muuten tulee kenkää maajoukkueesta.
- niinsevainon
Vaikka hiihto on maailmanlaajuisesti pieni laji, niin siinäkään suomalaiset eivät pärjää. Norja on hallinnut lajia pitkään, nyt Venäjä rynnistää mukaan, Ruotsilla on hyvät naishiihtäjät, mulla muilla mailla vain muutama maailman luokan hiihtäjä.
- Onkosiitä
Annetaanko muissa maissa enemmän mahdollisuuksia myös uusille nuorille urheilijoille, Suomessa harvassa uudet urheilijat..
- Hölmltour
Jotenkin hölmö koko kisa, kun sinne ei porukka osallistu edes. Mitä järkeä sitä on sitten järjestää.. Lisää vetovoimaa pitäisi saada jotenkin tuonne! Mielenkiintoinen tuo tour kyllä katsojan näkökulmasta on
- mäkihiipijä
Saa lähteä itse koittamaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041831
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151601- 1441589
- 1031539
- 801447
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2811236Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241090- 691081
- 381032