UUsi runkkupaikkakartta avattu
https://www.cruisingmaps.net/m/runkkupaikat#16x63.533538x29.180411
Runkkupaikat
26
63252
Vastaukset
- Anonyymi
Näyttää Google rikkoneen kartan tai liikenne on kasvanut liikaa.
- Anonyymi
Jos joku tietää kenen palvelu tuo on voisiko pyytää korjaamaan? Siinä luki että, vain sivu omistaja pystyy tekemään jotta korjaantuisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos joku tietää kenen palvelu tuo on voisiko pyytää korjaamaan? Siinä luki että, vain sivu omistaja pystyy tekemään jotta korjaantuisi.
tietääksen palvelu tallinnasta käsin. tunnettu mies suomesta
- Anonyymi
Tosi huonosti kyllä viimeaikoina viestejä täällä, sen jälkeen kun kartta toiminut huonosti. Onko mitään muuta?
- Anonyymi
Ei toimi enää
- Anonyymi
Seksitreffit - https://hespac.com/victoriamilanfi.htm
Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi. Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.
- Anonyymi
Hyvä, että ei toimi. Kaikki mahdolliset ja mahdottomat risukot oli täplitetty "runkkupaikoiksi". Kukaan ei tapaa ketään, jos paikkoja on miljoona, pitää tietysti tunnistaa todelliset ja suositut paikat. Lisäksi mukana oli paljon vedätysviestejä, oikeasti ketään ei ollut paikalla.
- Anonyymi
Mistä päin oot
Onko jo uusi sivu
- Anonyymi
Missä?
- Anonyymi
https://cruisingmap.net/ tuolta löytyy uusi
- Anonyymi
Kui aktiivisesti porissa noissa käydään?? Mulla ei kokemusta, mut tekis mieli koittaa. Olen ukm.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kui aktiivisesti porissa noissa käydään?? Mulla ei kokemusta, mut tekis mieli koittaa. Olen ukm.
En tiedä, tekis mieli joskus käydä katsomassa, mut ei oo rohkeus vielä riittänyt.
T: toinen kun porist
- Anonyymi
Tainnu korona pelästyttää..
- Anonyymi
Onnistuuko joku lisään uusia paikkoja? Mulla herjaa vaan jotain että liian lähellä olemassaolevaa kohdetta....
- Anonyymi
Ihan villinä veikauksena, luulisin syyksi, että yrität laittaa liian lähelle toista merkkiä :D
- Anonyymi
Ei aukia sivu
- Anonyymi
Googlaa runkkupaikat, ja kartta aukeaa..toimii 👍
- Anonyymi
On se surullista, jos pitää julkisilla paikoilla touhuta
- Anonyymi
Surullista? Toiset vaan tykkää exhibitionismista.
- Anonyymi
No en mä ollu surullinen ku mua painetti Roihikan vesitornilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en mä ollu surullinen ku mua painetti Roihikan vesitornilla.
Oliko ihanaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Surullista? Toiset vaan tykkää exhibitionismista.
"exhibitionismi" tarkoittaa sitä että ei ota muita ihmisiä huomioon. Se tarkoittaa että on niin itsekeskeinen että pakottaa muut katselemaan.
- Anonyymi
No tavataan toisenne, pankaa ja runkatkaa kotonanne eikä jossain puskissa.
Miks homot ei osaa käyttäytyä vaan toimii kuin eläimet? - Anonyymi
Ei toimi! Lyö jtain vitsin ponnahdusikkunoita kokoajan ! Ei pysty avaa mitään runkkupaikat sivustoo!!! Onkohan nyt joku ukm jahtaus käynnissä
Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707