Mitenköhän paljon noista liikkeissä olevista Happy or Not -pömpeleistä päätyy vielä ongelmajätteeksi? Ei viitsi edes miettiä millainen jätekasa ja minkä takia. Se, että joku päätyy toimittamaan ei niin luotettavaa dataa kivijalkaliikkeille tmv. niin ei oikein tähän päivään istu. Ihan 80-lukulaista touhua.
Toinen asia on se, etten ainakaan itse tai antaisi lapsien koskea niitä nappuloita ja saada tai levittää flunssia ympäri maata. Ihan sairas idea tuo lääppimistaulu. Olisi hausta tietää millaisia virus- tai bakteeripesiä nuo muovitolpat ovat.
HAPPY OR NOT ... NOT!
HappyOrNot
2
472
Vastaukset
- AnneliRitavr
Juur näin. Itse olen ihmetellyt ihan samaa ja miettinyt tautien levittämistä anonyymien palautteiden kustannuksella. Komppaan edellistä ja pitäny joskus itekki avata sama aihe =)=)
- KetomaaA
Surullista kyllä katsella noita tautipesiä kauppojen tuuletuskaapeissa. No pääasia, että itse kiertää kaukaa ja toivottavasti tuo muovikrääsä päätyy niille kuuluvaan kierrätykseen. Ihan turha homma. Not very happy.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742922
- 642773
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171659- 241647
- 201590
- 191508
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249