https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ford-saattaa-luopua-henkiloautoistaan-tapetaanko-focus-fiesta-ja-mondeo-kyseessa-kokonaan-uusi-liiketoimintamalli/7236658#gs.GJn74vgd
On todella tyhmää ja lyhytnäköistä lopettaa Fiestan , Focusen, Modeon tuottaminen ja siirtyä VW ;n kanssa yhteistyöhön,
Yhteistyökumppania olisi pitänyt hakea Hyundaista tai lisätä yhteistyötä Mazdan kanssa.
Sähköauton tuonti markkinoille ei pitäisi olla Fordille mikään iso ponnistus. Samaten Vety auton valmistaminen
Ford ja VW tiivistää yhteistyötään
3
87
Vastaukset
- odotetaanOikeitaUutisia
Hauskoja nämä "olen lukenut netistä artikkelin" jossa ennakoidaan mahdollisia tapahtumia.
Oikeasti kukaan ei tiedä mitä tulee tapahtumaan ja noita uutisia laitetaan liikkeelle eri tarkoitusperiä ajatellen. Mm. Toyota julkaisee tasaisin välein uutisia keksinnöistään kuinka se mullistaa sähköautot ja hybridit ym… mutta kumma juttu kun niitä ei saada koskaan tuotantoon asti. - Outotilanne
En osaa kuvitella kuka ostaisi fordin henkilöautot. Mikä on hassua koska ne on oikeast hyviä autoja, jopa myyvät hyvin.
- FordRules
https://www.msn.com/fi-fi/autot/uutiset/nyt-se-on-virallista-volkswagen-ja-ford-merkittävään-yhteistyöhön-–-tätä-kaikkea-on-luvassa/ar-BBShhmt?li=BBr5KbI&ocid=mailsignout
Ford ja VolsWagen ryhtyvät tekemään toisilleen autoja. Ilmeisesti erot tulevat olemaan kosmeettisia , kuten muillakin tällaista toimintaa harjoittavilla firmoilla on
VolsWagen voisi opettaa Fordille miten hyvä ruosteensuojaus vahalla tehdään !
Fordin huippumoottorit tulevat sitten jatkossa olemaan myös VolsWgenin keuloilla !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465287Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5311812Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748