Moi, Hei vaan sun heiluvilles, juu! Oon tämmönen perushullu Jyväskylästä, ja mulla on sellainen hullu tavoite, että pystyisin hankkimaan itselleni jonkun sellaisen psykiatrisen sairauden, mikä tekisi musta neron, että olisi sitten hullu ja nero, kato kaksi kärpästä yhdellä iskulla! Nykyinen hulluuteni ei ole mihinkään nerouteen johtanut, niin tarvihtisin jonkun toisenkin psykiatrisen sairauden, ja nimenomaan sellaisen, mikä tekis musta NERON! Mitä mahdollisuuksia, mitä mahdollisuuksia, jos olisin NERO! Mun ÄO on tällä hetkellä joku 115, niin kertokaa te psykiatrit, psykologit tms ihmiset, että mikä psykiatrinen sairaus korreloi kaikkein eniten nerouden kanssa, tai että jopa minkä psykiatrisen sairauden ja nerouden välillä vallitsee kausaliteetti, eli syy-seurausyhteys? Palan halusta muuttua neroksi, mutta kun puuttuu vaan joku jännä psykiatrinen sairaus, mihin kuuluu nerous. Itte oon miettinyt, että kaksisuuntainen mielialahäiriö voisi olla yksi, mutta kun en keksi miten sen saisin. Ite oon siis suht viksu, mutta ku tarvitsisi vielä vähintään 25 pistettä lisää, että olisin ihkaoikea NERO! Ite oon tätä miettinyt jo jatkosodasta lähtien, no ei vaa, en ole vielä edes keski-ikäinenkään. Terveisin, hullu Jyväskylästä.
Hei! Eräs asia askarruttaa mieltäni
2
76
Vastaukset
- mietinvaaaa
Tietyllä tapaahan normaalia korkeampi (ja myös matalampi) älykkyysosamäärä korreloi mielen ongelmien kanssa. Kovan luokan talousrikollisellakin voi olla korkea älykkyysosamäärä. Miksi tarvitset jonkun "sairauden" jos omaat oikeasti noin korkea ÄO:N?
- ai_
Jotkuthan ovat tulleet neroiksi aivovaurion saatuaan. Joten hanki itsellesi aivovaurio.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394953Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6724188Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162067MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401878- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671461OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 911164
- 941144