Hei. Osaako joku kertoa meneekö tämä näin: olen kuukausipalkkalainen ja olin joulun kokonaan töissä esimiehen pyynnöstä. Eli minulla olisi normaalisti ollut vapaata silloin. Hän sanoi että työ maksetaan ylitöinä. Eli onko se että kaksi ekaa tuntia 50%palkalla ja loput 100%? Mitenkäs kun nuo kaikki 3oli pyhäpäiviä. Kysymys siis kv tes. Kiitos vastauksista!
Kv tes ja ylityölisät
1
101
Vastaukset
- lue_kvtessista
Jouluaattona, joulupäivänä ja tapaninpäivänä maksetaan aattokorvauksena/sunnuntaityökorvauksena varsinaisen palkan lisäksi korottamaton tuntipalkka tai annetaan vastaava vapaa-aika.
KVTES III luku 16 § 1 mom. Ylityöstä maksetaan rahakorvauksena
1. 50 %:lla korotettu tuntipalkka kahdelta ensimmäiseltä vuorokautiselta ylityötunnilta ja 100 %:lla korotettu tuntipalkka kultakin seuraavalta vuorokautiselta ylityötunnilta sekä 50 %:lla korotettu tuntipalkka viikoittaisen ylityön 5 ensimmäiseltä tunnilta ja 100 %:lla korotettu palkka kultakin seuraavalta viikoittaiselta ja vuorokautiselta ylityötunnilta
2. jaksotyössä 50 %:lla korotettu tuntipalkka kahden viikon työaikajakson 12 ensimmäiseltä ylityötunnilta, kolmen viikon työaikajakson 18 ensimmäiseltä ylityötunnilta ja neljän viikon työaikajakson 24 ensimmäiseltä ylityötunnilta sekä 100 %:lla korotettu tuntipalkka kultakin seuraavalta ylityötunnilta
3. tai annetaan vastaava vapaa-aika.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881607
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151501- 981400
- 1191325
- 691270
- 1161160
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2601010- 69981
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18955- 37937