Ohjelman loppuminuuteilla mainitaan, että Suomessa vaaditaan yhä pakkosterilisaatiota sukupuolenkorjaajilta:
MOT
Jakso 1: Pakolla steriloidut
Suomi on tehnyt tuhansia kansalaisiaan lisääntymiskyvyttömiksi vastoin heidän omaa tahtoaan. Osa heistä on yhä elossa ja toivoo valtiovallalta korvauksia tai edes anteeksipyyntöä.
https://areena.yle.fi/1-4530603
Yle Areena paljastaa suomalaisia pakkosterilisaatioita
4
109
Vastaukset
- EiVaadita
Pakkosterilisaatiota ei ole suoritettu transihmisille eikä sterilisaatiota ole haettu transsukupuolisuuden perusteella.
Lisääntymiskyvyttömyys on saatu muulla tavalla, kuten itse halutut hormonilääkkeet, tai muut lisääntymiselinten leikkaukset. - Anonyymi
Seta taas valehtelee, kuten tavallista.
Itse vinkuvat hoitoja jotka tekee lasten teosta mahdotonta ja keksivät tollaista painostaakseen poliittisesti .
Halveksuttavaa käytöstä. - Anonyymi
Transaktivismissa halutaan hormonihoidot ja hormoniblokkerit alaikäisille.
Kun muunsukupuolisten hoidot olivat tauolla, siitä oli kova meteli.
Juuri hormonihoidot ehkäisevät, joten ne aiheuttavat lisääntymiskyvyttömyyden.
Siksi transihmisille ei tarvitse tehdä sterilisaatioleikkausta. - Anonyymi
Kuvani yleistetyssä muodossa voi katsoa vain deittisivustolla. Lempinimeni sivustolla https://docs.google.com/forms/u/1/d/e/1FAIpQLSclTqZkRbFVi5NEMflqj6V8Yxc-GY6BprKY0XKBQqgftDITGg/viewform
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1103449Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä362061- 1472003
- 1041961
- 1211773
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851607
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2881452- 1231371
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241220