Laitoin vuosia sitten ilmoituksen ISKURI.fi sivustolle .
Eipä aikaakaan,kun ilmoitukseen vastasi 12 vuotias tyttö,oikein kuvien kera.
Väitti olevansa Kuopiosta.
Hän oli heti halukas tapaamaan ja sekstailemaan .
Ilmoitin että en ole pedofiili , enkä ole kiinnostunut lapsista seksuaalisesti.
Hän vaan intti " kun minä suostun vapaa ehtoisesti,niin se ei ole rikos" . .
Ilmoitin että laki ei tunne , tälläisessä tapauksessa " vapaa-ehtoinen ".
Selvisi että kuvat oli kopsattu netistä.
Sekä kirjoittelu oli tyyliltään hyvin " aikuismaista " ,mikä sai hälytyskellot soimaan .
Aavistin heti , että nettipoliisihan se yrittää houkutella rikokseen .
Tämä "suhde" ei ollut kovin pitkä .
Kertokaa , jos olette kokeneet vastaavaa .
Olin joutua nettipoliisin huijaamaksi
3
64
Vastaukset
- 12345654321
En ole kokenut vastaavaa. Sen sijaan muistan että Päivi Räsänen sisäministerinä kielsi fobbaa jatkamasta tuollaista ansojen virittelemistä.
- lähesylivartija
Ovatko ihmiset niin tyhmiä,että eivät tunnista koska nettipoliisi horisee ja koska "normaali" henkilö haluaa seuraa ihan oikeasti ?
- vastatoimiapedareille
Sehän on helppo huomata. Jos seuraa haluava "normaali" henkilö on alaikäinen niin oletusarvoisesti kyseessä on jonkin sortin nettipoliisi.
Toimi kuten aloittaja toimi alaikäisiksi esittäytyvien kanssa niin vältät nettipoliisin. Iso osa nettipoliiseista on pedofiilinmetsästäjiä keräämässä todisteita tai muuten vaan hakemassa itselleen saalista eli virallista virkavaltaa ei tässä kannata syytellä. Oulun tapahtumien jälkeen pedareiden metsästäjät saavat sympatiaa monilta, myös minulta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717