Minä en tiedä mikå minulla on

Tyhjäpoika

Minulla on pikku hiljaa alkanut lähteä kaikki ilo elämästä mikään ei tunnu miltään ja alkaa tehdä mieli kokeilla huumeita. Minusta elämä on alkanut tuntua tyhjältä. Minun elämässä on tapahtunut kaikkea veljen kuolema ja lemmikin kuolema vanhenpien ero kaikki tunteet tuli pari viikkoo sit ulosps olen 15v poika

4

100

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fidelidee

Tiedän tunteen vaikken tiedä elämästäsi mitään. Sen voin sana, että oot rohkea ja elämää ajatteleva nuori, se on jo tosi paljon. Onko mitään hyvää elämässä tällä hetkellä? Kaveri, sukulainen tai joku, joka on tärk?

• Tyhjäpoika

Tärkeänä on pysynyt kaverit ja he on antanut minulle tukea

• Fidelidii

Moi taas. En tiedä mihin päädyt pohdiskelussa, mutta pieni mietintä vielä. Mää ja monet muut menettää ihan liikaa. Kohtuutonta, tuntuu usein. Jäin ite leskeksi viime kesänä ja olin hajalla oikeasti näihin päiviin. Jotenki tajusin, että kyllä se joskus helpottaa, niinku alkokin. Ihan pienillä jutuilla. Lumi maassa, lintuja laudalla, kaunis ilta, hyvä biisi. Tosi pieniä, ensin harvoin, sitte vähän enemmän. Tiijän huumeista tosi paljon. Niillä ei lähde rakentumaan mitään tervettä hyvää oloa, pika helpotus ja kahta pahempi olo. Koita jaksaa♥️

• Tyhjäpoika

Kiitos❤️

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1557
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      11
      1435
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1380
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1250
    5. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1140
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      90
      1086
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      961
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      256
      948
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      915
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      36
      882
    Aihe