Minä tässä hieman kateudenvihreänä seuraan kun poikaystäväni sisar järjestelee häitä ensi kesälle. Nyt sitten tuli taas sähköpostia suunnitelmien etenemisestä, ja tuli melkein tippa linssiin haikeudesta... minäkin haluan!
Hän tapasi tämän tulevan miehensä Kyproksella joskus 4 vuotta sitten. Mies on britti, ja eräiden sattumusten myötä tämä neitonen päätyi asumaan Southamptoniin... ja niin edelleen =)
Joka tapauksessa, nyt on sitten häämatka varattu, 10 päivää Kyproksella samalla alueella, kuin missä tapasivat... voivat kävellä samalla rannalla auringonlaskussa, käydä samasta jäätelökojusta ostamassa jäätelöt... eikö ole ihan yliromanttista?
Olen niin iloinen tämän nuorenparin puolesta! Toisille se elämä hymyilee niin että posket kramppaa =) Kyllä se minullekin, kunhan maltan vielä odotella!
Romanttinen häämatka
eräs henkilö vain
0
590
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041831
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151601- 1441589
- 1031539
- 801447
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2811236Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241090- 691081
- 381032