Ajoin syksyllä Yamaha 100 koneen kiveen. Täystuho. Mistä löydän edullisesti uuden perän.
Yamaha 100
11
69
Vastaukset
- tekoÄlykäs
Herra gogelin teko äly voi auttaa sinua, kun vain valjastat se palvelemaan itseäsi. Kirjoitat haluamasi asian hakukenttään ja teet haun, jollei suomeksi löytynyt haet englanniksi, kyllä noita varmasti löytyy ja jollei, myyt itse yläkertaa ja ostat uuden.
Miksi ihmeessä nuin töpeksit, että kiville? - KäytännössäTeeNäin
Paaliin.
- manimies
Et mistään.. Alavaihteistot ovat kuitenkin niin kysyttyjä ja uutena kalliita, ettei niitä myydä sulle eikä kenelle muullekkaan edullisesti. Jos tuo on nelitahti 100hv niin markkinahinta pyörii noin 800-1200e käytettynä mitä olen seurannut ja kunnosta riippuen.
- Yannu-setä
Eikö ollut vakuutusta? Minulla vakuutus korvasi uuden perän ja työt.
- ei_usko
Miten tuo on mahdollista kun kiviä on vain rannoilla ja pohjassa?
Onhan noita perämoottoripurkaamoita.Osaavat neuvoa ja tietävät aika paljon kaikenlaista.Kantsii kokeilla.Netistä löysin Yamaha 110-myynti-ilmoituksen jossakin.Netistä,netistä löytää jos ei hae...
Onhan noita perämoottoripurkaamoita.Osaavat neuvoa ja tietävät aika paljon kaikenlaista.Kantsii kokeilla.Netistä löysin Yamaha 110-myynti-ilmoituksen jossakin.Netistä,netistä löytää jos ei hae...
- Jormakovanen
Tarkastuta koko riki ja moottorin kiinnitys. Vaurioita voi olla myös ylhäällä.
- Anonyymi
Kaupasta saa uusia.
- Anonyymi
Osta airot. Kiville ajaminen kertoo aika hyvin Sinusta ja merimiestavoistasi.
- Anonyymi
Oletko kuullut että on kahdenlaisia veneilijöitä?
On siis olemassa veneilijöitä, jotka ovat jo käyneet kivillä ja niitä jotka eivät VIELÄ ole käyneet kivillä.
Kun tarpeeksi pitkään harrastaa veneilyä, niin todennäköisyys, että pääsee tai joutuu ensin mainittuun ryhmään, on varsin suuri.
Kannattaa ehkä olla suu supussa näissä merkeissä.
T. Satunnainen tarkkailija
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682600
- 622562
- 681752
- 241577
- 201500
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91440- 151362
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81167- 251086