Katselin autoliikkeessä Jeep Cherokeen hintaa ja jumalauta 85 000 ??? Aivan sairas hinnoittelu laaduttomasta paskasta. Sillä rahalla saa jo kunnon auton italoromun sijaan !
Jeepin sairas hinnoittelu !
7
1635
Vastaukset
- Baijerista
Kylä on suolainen hinta ja fiiaatin tekniikalla, ei vitu mita kusitus?
- italopaskat
Ei taida kauppa oikein kyseisellä autolla käydä. Kyllä valitsen mielummin sakemannin kuin jonkun italoromun.
- Laugoja
Samahan se on mitä automerkkiä tänne tulee haukkumaan, kun raha ei riitä mihinkään.
- EngelsmanniPaskat
Juu. Näinhän se menee. Rolls Roycetkin on ihan paskoja, vaikka maksavat jumalattomasti. Valitsen mielummin käytetyn öljyä syövän kuksmannin, kun uuden Rolssin....
- BMW430
Vuosittain myydään 5-10 kpl, joten on aika harvojen ihmisten ongelma Jeeppi Suomessa.
- USAkuraa
Harvinaisia homosapiens ryhmään kuuluvia, apinoita?
- Anonyymi
Jos Jeepin saa 85 tonnilla, niin paljonko maksaa samoin varusteltu "laatu auto"?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465497Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5662018Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens801142Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 77993
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53971- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50833Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58758