Kysymys löytyykin otsikosta.
Onko Norralla cabin Crew kurssi suomeksi vai englanniksi?
5
144
Vastaukset
- ccm2
Kurssi on suomeksi, mutta kaikki materiaalit, manuaalit ja kokeet englanniksi.
- Ccm3
Korjaan siiis ettämopetus on suomeksi, ei kurssi!
- Dkdkd
Ok, selviääkö kohtalaisella englannilla?
- ccm4
Yksilöllistä, ihan panostuksesta kiinni! Varmasti saa suomi-englanti kirjan kanssa painia, mutta jos sulla on motivaatio kohdallaan niin sillä pääsee jo pitkälle! Todella todella intensiiviset ja haastavat 5 viikkoa, mutta sen arvoista! Rohkeasti vaan yrittämään, sillä se selviää. Ja tietty englantia preppaamaan!
- Unelma-ammatti
Kiitos paljon tsempeistä! Olen tällä hetkellä aivan toisen alan opiskelija, mutta jo monta vuotta haaveillut lentoemännän ammatista. Ilmailuala tuntuu tosi omalta ja uskoisin tuon olevan oma juttu, sellainen mitä oikeasti tykkäisi tehdä! Viihdyn lentokoneessa ja monesti olen miettinyt, että miksei lentokone sitten voisi olla ihan työpaikkani. :D Erityisesti juuri NoRRA kiinnostaa ja vaikuttaa sellaiselta, joka sopisi itselle kaikista parhaiten työpaikaksi. Muita yhtiöitä en toistaiseksi ole oikeastaan edes ajatellut..
Kiitos vielä sulle paljon tiedoista ja tsempeistä. Jospa sitä jossain vaiheessa uskaltaisi hakea :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743052
- 712921
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191772- 271681
- 241667
- 201640
- 481317
- 381293
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91289