Eli siis minulla on meduusa (huulen yläpuolella keskellä) ja mietin voiko labretin tilalla käyttää barbellia. Tykkään huulikorustani tosi paljon ja ei ole maailman loppu jos en tuota voi käyttää mutta tuo lättänä lautanen huulen sisäpuolta vasten vaan tuntuu todella luonnottamalta ja epämukavalta. On kesästä asti ollu ja vieläkin kokoajan tuntuu ja tiedostaa sen epämukavan korun olemassaolon. Eli mietin voisiko tälläistä barbelli korua käyttää talttamaisen korun sijaan. Mietin ainakin itse sen tuntuvan kivemmalta sileän pallomaisen muodon takia, mutta voiko se jotenkin olla haitallinen/pysyykö se hyvin? Onko kellään kokemusta? Lähipiirissä kellään muulla ei ole huulilävistyksistä kokemusta.
Toinen on se, että tuntuuko muovinen labretti paremmalta kuin kirurgin teräksestä tehty, jos tuo barbelli on huono huuleen? Kokemusta vain noista teräksisistä.
Voiko labretin tilalla käyttää barbelli korua?
Lävistysongelma
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682620
- 622582
- 681762
- 241587
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151362
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096