Met torikahvilassa istuimme ja mietimme asiaa. Päätimmä että emme osallistu ksml verkkolehden kommentteihin ennenkuin Sukevan kasvatti on sieltä poistettu.
Päätöksemme pitää.
KSML kommenttiosiot
7
50
Vastaukset
- Joriittää
Minä ja minun vaimoni lopetimme myös lehden uutisten kommentoinnin vaikka tilaajia olemmekin. Syy on sukevalainen. Jankkaa aina samaa. Naisista ja puolustaa rikollisia ja muka etsii töitä. Me maksamme sen elämisen
- Lödeonjulma
Älkää uhkailko moisella tai Laitinen heittää teidät pihalle sieltä torikahvilasta!
- vonwright
järkevä ja asiallinen keskustelu on katoava luonnonvara
- Anonyymi
Otan osaa asiattomuuteesi, kaikki eivät vain kykene.
- Laiska_
Minä sain lehteen bannia rasistisista kirjotuksistani? En ymmärrä , syytekin on kuulemma tulossa ? Miksi ?
- Eilöydy
Anteeksi mutta mikä tuo mettorikahvila on? Missä se sijaitsee?
Olen otettu siitä , että vanha nimimerkkini kelpaa rosvottavaksi vaikka minkalaisin "-"muutoksin , jos ei muutoin.
Tosin kannattaisiko tuosta olla edes otettunna , kun kielii todellisesta mielikuvituksen puutetta kopsailla moista nimimerkkiä .
Etkö parempaa löydä varastettavaksi ?
Se että rasismisyytöksiä saan niskaani , niin olen esittänyt usein kysymyksen , että kuinka voin olla rasisti tahtoessani ajaa kaikki kutsumattomat lois-valkoihoiset pois kehitysmaista ?
Ja päinvastoin..
Eipä ole vastausta kuulunut , kulunneeko vieläkään ?
Terv .Laiska
Ps. otimpa nyt minäkin yhden laittoman nimimerkin käytttööni.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 931114
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897