Palstan vakiofudu nimittelee ei-uskovia ”koiriksi”. Pitää kysyä muilta palstan uskovaisilta mitä mieltä te olette tälläisestä kielenkäytöstä? Luuletteko te tosiaan että jos palstalle eksyy joku uskostaan epävarma, niin hän tälläisiä tekstejä luettuaan haluaa kuulua teidän ”porukkaan”? Itse olen varma että ”koiraksi” nimittely karkoittaa väkeä teidän riveistä.
Kommentteja??
Mihin kaikkeen uskonto antaa luvan?
9
<50
Vastaukset
- tunnistit.itsesi.hyvä
Matteus 7
6 ”Älkää antako koirille sitä, mikä on pyhää, älkääkä heittäkö helmiänne sikojen eteen, etteivät ne tallaa niitä jalkoihinsa ja käy teidän kimppuunne ja raatele teitä." - capiche
Verbaali-impotenssia.:) Kun argumentit loppuvat niin nimittely alkaa. Ei sellainen käytös ole kunniaksi kenellekään. Vielä vähemmän sellaiselle, joka pyrkii muille saarnaamaan.
- juuri.niin
Hyvin sanoit aloittajasta.
- Palstan_muu_uskovainen
Kyllä se sinun kohdallasi on ihan sopivaa, kun ottaa huomioon mitä itse kirjoitat jatkuvasti. Ei se ole edes nimittelyä van oikeasti sinua kuvaava sana.
- vakiopotku
Potkuista aloittaja kirjoittelee jatkuvasti.
- öööööö
vakiopotku kirjoitti:
Potkuista aloittaja kirjoittelee jatkuvasti.
Saanut itse potkut jos yleensä on koskaan töissä ollutkaan....
- uskis_65
Sopii kyllä sinuun oikein hyvin!
- ainasyymuissa
aloittajalle sanoisin että että sinunkin kohdalla vanha sanonta: "sitä saa mitä tilaa!"
Juuri edellä näimme tärkeän syyn, miksi fundut eivät saa uutta saalista nopeammin kuin menettävät entisiä: törkeä kielenkäyttö käännytettäviä kohtaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577310Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393577Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3651937Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 861449
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247- 811154