Mihkä kiven alle kaikki Kouvolan runkkarit on kadonnut? Mistään ei löydy seuraa.
Kouvola runkkaa
14
389
Vastaukset
Kouvolassa runkataan kyllä ihan kivasti. Ajattelin nytkin aloittaa sen puuhan. Tosin ei nyt ole kaveria avuksi, onneksi usein on. Olen 68v jo, mutta silti nuoremmat mielellään tekevät sitä kanssani. Myös toisiamme auttaen yms. Livechatissa on ollut tilaisuus saada seuraa ja iskuri palstalla myös.
Kiinnostaa... Minuun voi ottaa yhteyttä suomi24 postilla.
- NipaNäppi
Kuka perkele tuolla -20 c pakkasessa vetelee näppiinsä.
Siellähän pallit on huurteessa ja patukka sinisenä.- Anonyymi
Patukka sinisenä.
Kahlaajalinnulla on pienet siniset munat ja karvaiset jalat.
Joko on levareilla toiminta alkanut?
53v kaipaa 60 toppia tai runkkuseuraa Kouvolan seudulta.
Sain jo sompasella mällit "tisseille" ja toiselta suuhun,oli vanha tuttu.Lisää tekee mieli
Mulle sopii:)
- Anonyymi
Milloin ja missä voisi annaa tavata?
Sompasen viereisellä montulla tulee käytyä. Yleensä ei muita ole paikalla.
- Anonyymi
Joka kesä on saanut kalua suuhun tuolla soralaanilla
- Anonyymi
Tulis vaan jo kevät nopeesti,pääsis liivit päällä ulos kokemaan auringon lämmityksen liiveillä.Sitten vielä runkkuseuraa
- Anonyymi
Minä haluan imeä runkata sinun kyrvän ja imeä paikka on?
Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1013184- 1471993
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä351962- 1041951
- 1211763
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851607
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2871433- 1231351
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241210