Katsokaa Ratsia Takseissa !

Minulla menee ihan oikeasti hilseen yli koko ajan ! Takseissa paljon rikkeitä ?
Sitten kerrottiin, että oli tarkastettu yli sata autoa. No mitä sieltä löyty ?
Sieltä ei löytynyt kännissä tai huumeissa olevaa kuljettajaa. esim No mitä sieltä
löytyi niin kauhena suurta ?

3 kuljettajaa, joilla ei ollut ajolupaa ... ei tarkennettu oliko ammattiajolupa vanha vai
ajokortin määrä-aika uusimatta ? Vai ei ollenkaan lupaa mitä ?
6 oli tehnyt virheen autoa rekisteröidessä Trafiin ... Kenen virhe Trafi vai kenen ?

Kaikki muut oli kun kuljettajan nimi ei ollut näkösällä tai hinta ei ollut tarpeeksi hyvässä
paikassa ja kuljettaja ei ollut merkinnyt taukoja ajopäiväkirja. Siis milloin kuljettaja on
syömässä, kahvilla tai vessassa... kun se kuulemma pitää kirjata.

Missä ne suuret virheet oli ? MISSÄ MISSÄ ?

Sama asia on Persu-kommunistit ja ne huutaa, että pois EU:sta ja syömään näkkileipää ja
näkemään köyhyttä ja poistamaan ihmisten välisen tasa-arvon ja luomaan eriarvoisuutta.
Täytyy ihmetellä, että joku Media kirjoittaa, että Persu-kommunistit on saamassa vaalivoiton.
TÄH ? Kuka niitä äänestää ja millä perusteella ?

Sen vuoksi minä juuri kirjoitan tästä taksi hommasta tänne Euroopan unionin palstalle ja
katsotkaa edes nyt vähän mitä Teille syötetään ja katsokaa mitä niissä lukee edes.
Teille on kuin valmiiksi pääteltyjä kirjoituksia, joissa ei ole yhtään mitään ja monesti olen
huomnnut, että kommenteissa on silloin tällöin ollutkin, että missä kohtaa kirjoitusta
puhuttiin siitä ja siitä asiasta ? Että korjaa otsikko Please !

Tuttava kirjoitti, että pakolaiselle annetaan 5000 euroa muuttorahaa ! Minä sanoin, että
sillä vain maksetaan huu ja halupaloota ja varmasti maksaja käyttää kaiken siitä mediaan.
Media maksaa myös aika paljon minuutti ja 5000 eurolla voi saada enemmän mediaa jos
sen maksaa vaikka maahanmuuttajalle. Kaikki on hyväksikäyttöä ja ihmisten pitää ryhtyä
ajattelemaan itsenäisesti. Pitää ymmärtää myös euroopan unionin tuomat arvot ja ajatella
mitä arvoja joku toinen on tuomassa. EU on tasa-arvoa euroopan unionin ihmisten välille.
EU on tasa-arvoa työntekijöiden lakisääteisiin palkkoihin ja asumiskuluihin ja sosiaaliarvoihin.

Euroopan unioni on vaatimassa suomen köyhille 776,- euron minimi toimeentuloa esim.
Miten joku pystyy väittämään sinulle, että sinun kannattaa tehdä halpatyötä ja elää
köyhästi ja kärsiä ja olethan suomalainen vai ? Tätä ne Teille oikeasti tarjoaa EU erolla.

1

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pitääkö meidän puhua Yksinkertaisten ja tyhmien kanssa ja jonkun persu-kommunisti
      puolueen kanssa keskustella ja tivata ihan ihmisten perusasioista, jotka on kaikille
      fiksuimmille ihan päivänselviä. Miten on mahdollista, että joku puolue pystyy perusasioita
      valehtelemaan ihan julkisesti ja kukaan ei niin kuin tunnu siihen puuttuvan.

Eikö kaikille ole selvää, että persu-kommunistit maksaa ja huutaa pakolaisista mediassa
      ja maksaa toimittajille jutuista maahanmuuttajia vastaan. Lisäksi heidän
      kannattajansa on kommunisteja ja vihaavat rahan ja markkinatalouden valtaa ja
      ovat myös psyykkisistä syistä vihaamassa Euroopan unionia ja länsimaista kulttuuria
      ja sivistystä ja ihmisiä. Todellisuudessa heitä kannattaa suomessa vajaa 10 % ehkä se 5 %
      mitä viime vaaleissa. Toki Heillä on tämä peukutustoimi ja väärä ja oikea media ja MP-lehti.

Toki toki muissakin maissa on yksinkertaisia ja osa jopa kehitysvammaisia sun muuta.
      Katsoohan osa porukasta UFO teeveetä ja muita kummajaisohjelmia myös TV:stä
      ja netistä. Osa jopa uskoo miihin. Se vaikuttaa ihan samalta, kuin pitäisi selittää, että
      ei ole UFOja ja aaveita olemassa ja jos joku haudasta nousisi, niin hänellä olisi myös nimi.

Persuilu perustuu juuri valheeseen ja tyhmien ja yksinkertaisten hörhöilyyn ja ennen
      kaikkea protestiksi valtio valtaa vastaan. Siinä ei myöskään ole järkeä ja sillä juuri
      haetaan huomioita ja mediaa ja saadaan se 5 - 10 % äänistä. Ei enempää, koska siinä
      kulkee jo tiedon ja osaamisen raja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      136
      3787
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2556
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1995
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1741
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      31
      1526
    6. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      125
      1511
    7. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1321
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1266
    9. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      488
      1265
    10. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      80
      1235
    Aihe