Hyvin palvelleen ave 2004 mallin nyt toiseen merkkiin. Hyvin tavallaan ainakin (on siihen nyt jotain pientä kuluvaa vaihdettu kansi, jarrulevyt ympäri, iskarit ympäri, jarrusatulat, vasen vetoakseli, pakoputki, nivelet kaikki eteen,ajovaot 5-6 kertaa,laturi,akku,virtalukko, lämppärin kenno) mutta onhan sillä ajettukin pian 260 tuhatta.
Miettinyt olen diesel skodaa 2L koneella tai MB .
aijon vaihtaa
16
98
Vastaukset
- Osmorainainen
Osram suvaru inmbrea
- ei_imprezoi
onko subarulla niin ettei muut kuin osramin lamput käy?
- seonhyvä
Joshaluat korottaa autoiluasi seuraavaan segmenttiin ja laatuluokkaan osta volkkari Golf.
- soiva.peli
No eihän tuohon ole vaihdettu kuin normaaleja Toyotan huolto-osia
- 2024
Minä en tällä istumalla usko, että olet oikea TheKöle. Muutenkin listasi on vähintäänkin kattava.
Toivottavast saamme pian totuuden esiin.- Näinkö_on
Yllättävän paljon on ollut remontia noinkin kohtuullisilla kilometreillä , itellä volkkarissa ei ihan yhtäpaljo ajettu vikoja huomattavasti vähempi ..taitaa tuo tojon kestävyys olla vaan kuvitelmia jos tuo tarina totta on..
- Gjjfd
Luuletko, että täältä paljon muuta löytyy, kuin keksittyjä juttuja kirjoitettuna varmuudella jonka vain täydellinen tietämättömyys voi antaa.
- näinpä
mulla vaihdettiin skoda octaviaan moottori 30 000km öljynvaihtohuollossa, sama juttu oli edellisessä vw passatissa, ajoin pasuunalla 60 000km jonka aikana vaihdettiin 2 moottoria. molemmat olivat uutena ostettu.
- Voi_voi
No tuo on kyllä satua ei tuota kukaan usko !!
älä osta skodaa, skoda on tavattoman huono auto. osta toinen toyota, toyotat ovat todella hyviä autoja.
- Tohjota
Ei kait se enää toista osta jos entisessä noin paljon vikaa ilmennyt , parempaahan se tuossa aloituksessa kyseli..
- Zuhna
Minulla ja vaimokkeellani molemmilla on sämpylät eli avet. Halpaa on ajo eikä pensaan paljua mene. Meriporissa käydään kerran kuussa ja loopuajan autot korjaamolla. Pensaan menee korkeintaan satanen kuussa.
- Tarvekalut
Hyvinhän teillä sitten menee. Autot hoitavat tehtävänsä ja pääsette sinne minne on tarvekin.
Sitä vartenhan ne on hankittukin.
- faktankertoja
"Luuletko, että täältä paljon muuta löytyy, kuin keksittyjä juttuja kirjoitettuna varmuudella jonka vain täydellinen tietämättömyys voi antaa."
Juurikin näin. Anonyymin Reiskan kertoma "kokemus" on aivan nollan arvoinen. Niitä ei kukaan järkevä noteeraa.
Eri asia on jos postauksessa on linkki luotettavaan tietolähteeseen.
Kun Toyotan kestämisestä puhutaan niin on syytä muistaa että Tojo poistuu liikenteestä vähemmän ajettuna kuin autot keskimäärin. Näin kertoo katsastustilastot. Reiska voi sanoa mitä vaan.
https://www.iltalehti.fi/autot/a/2016051921593165 - TheKöIe
Täytyy kyllä sanoa että on eroa kuin yöllä ja päivällä. Hankittiin Ocu farkku sitten toisen sämpylän kaveriksi. Helppo vertailla nyt ja hävettää scoda mollaukseni. Kyllä Ocvu on kuin 50 vuotta edellä kaikessa tekniikassa, 1,6L diesel vie alle 4 litraa maantiellä, hiljainen ja mukava :-D nyt vetää suuta hymyyn. Vaimon ssämpylä avekin lähtee kun sopiva atarjous tulee.
- Valvontaa
Miksi trollaat toisen nimimerkillä. Mautonta käytöstä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564770Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202245- 1031424
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231326- 871325
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1271101Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel671036Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi252946Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945- 71932