Ja miksi? Teet tästä vain monimutkaisempaa..
Mitä sinä esität?
23
68
Vastaukset
- Koskatiiätmiksi
Tää vois olla mulle. Esitän välinpitämätöntä. Ettei tuntus niin pahalta.
- monimutkistajalle
Mitä tiiän?
- Sentiedät
Sen että olet varattu.
- rikkinäinennainen
Sama täällä. Esitän välinpitämätöntä koska hän on varattu.
- Tuttutunne
rikkinäinennainen kirjoitti:
Sama täällä. Esitän välinpitämätöntä koska hän on varattu.
Mitä jos varattu ikävöi sinua ja hänestä tuntuu pahalle se että esität välinpitämätöntä?
- Varattu_
Tuttutunne kirjoitti:
Mitä jos varattu ikävöi sinua ja hänestä tuntuu pahalle se että esität välinpitämätöntä?
TULE tänne niin pannaan sillä panettaa ja oma kumppani ei anna
Käykö jos nähdään seksin merkeissä salaa aina välillä mut panen kyllä omaakin jos antaa
Erota en aijo. Liikaa vaivaa enkä ole varma sujuisko arki kanssasi mut seksiin voin ryhtyä
Arkeen sinutkin pitäis kouluttaa jotta särmät hioutuisi ja olisi luontevaa pestä kakkakalsareita ja kakata nähtesi - rikkinäinennainen
Tuttutunne kirjoitti:
Mitä ehdotat? Että näytän kiinnostukseni varatulle miehelle? En halua rikkoa kenenkään suhdetta. Hänen täytyisi kyllä näyttää mulle joku merkki jos on kiinnostunut.
Mutta joo, sehän olisi unelma scenario jos miehellä olisi tunteita mua kohtaan. Mutta tuskin. Enempi hän vain pitää minua naurettavana. - tuskinoletnaurettava
rikkinäinennainen kirjoitti:
Mitä ehdotat? Että näytän kiinnostukseni varatulle miehelle? En halua rikkoa kenenkään suhdetta. Hänen täytyisi kyllä näyttää mulle joku merkki jos on kiinnostunut.
Mutta joo, sehän olisi unelma scenario jos miehellä olisi tunteita mua kohtaan. Mutta tuskin. Enempi hän vain pitää minua naurettavana.Miehenä sanoisin, ettemme pidä kiinnostunutta naista koskaan naurettavana. Itsellä tulee ainoastaan naurettavana mieleen sellaiset ylimieliset ja itsestään liikoja luulevat. Varmaan noi kaksi ominaisuutta tekee kummastakin sukupuolesta naurettavan.
- Ihmehommaa
Tuttutunne kirjoitti:
Eikö sen varatun kannattaisi erota, jos muita ikävöi?
- Tuttutunne
Ihmehommaa kirjoitti:
Eikö sen varatun kannattaisi erota, jos muita ikävöi?
Ei ole niin mustavalkoista. Ei ainakaan pelkän ikävöinnin takia, mutta jos meinaa edetä asiassa, niin sitten varmaan kyllä.
- NoMuttaMutta
Tuttutunne kirjoitti:
Miettikääs miltä siitä petetystä puolisosta mahtaa tuntua!?
Haluatko kenties itsekin tulevaisuudessa tulla korvatuksi noin ja joutua valheiden armolle? - pikkasenkommenttia
Voi vitsit teidän juttuja. Jos joku nainen jättää kumppaninsa niin oikeesti siinä suhteessa on jotain vikaa! Harva nainen ihastuu tai rakastuu johonkin toiseen todella voimakkaasti, jos hänen suhteessaan on kaikki hyvin, rakkautta on ja arki rullaa. Nyt jätetyt miehet, te teette aivan armottoman suuren mokan, kun syytätte erosta vain sitä että kauhee aikka vaan löysi uuden ja lähti. Joo, onhan se kauheaa, mutta jos jatkossa haluaa onnistua niin kantsii miettiä miksi homma ei oikeesti toiminut. Terapiassa käyneenä yhtenä hyvänä kommenttina oli, että ihminen muuttaa toimintaansa (joko suhteessa toimintaa, eroaa tms) vasta kun hän itse kokee sen tarpeelliseksi ja olosuhteet riittävän huonoiksi. Tässä lienee syys siihen miksi esim.miehet ei toimi suhteensa eteen kuin vasta sitten, kun toinen on jo lähdössä, löytänyt toisen tms. Silloin on liian myöhästä pelastaa suhde, mutta asiaa käsittelemällä voi mahdollisesti välttää sen seuraavassa suhteessa ellei sitten omaksu itseään pettymyksiltä suojelevaa, osin turvatonta parisuhdemallia, jolloin ei halua suhdetta enää kenenkään kanssa.
Katson ainoastaan mitä muut vastaavat.
- toisopiiaikamoneen
Ketä aloittaja kaipaa?
- NainenKyselee
Onko tämä asioiden monimutkaistaja mies vai nainen?
en esitä mitään, oon tällaine lahopää aina.
- enhäiritse
Tulinvasta
- Ptn
Kuulostaa vallanhimoiselta mieheltä. Mitä monimutkaista. Elämä on ihka normaalia?
- anonyymi_bJ7
Autatko treenaamaan?
- kertakaikkiaaan
En esitä mitään. Elän omaa elämääni.
- Liianmakeaa
Kuka noin imeliin miehiin edes sortuisi vaikka vapaakin olisi.
- montamutkaa
En esitä mitään. Mielestäni tilanne on hyvin yksinkertainen. Jos hänkin olisi kiinnostunut jostain yhteisestä jutusta ja antaisi siitä minulle vinkkiä niin asiat lähtisivät rullaamaan.
- TaasKirjoitan
Jospa nyt taas peilaat omaa esittämisen tarvetta ja pyrit kääntämään sen toisen viaksi? Huoh niin nähty niin nähty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 951137
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897