Hyvät ihmiset. Oletteko huomanneet, että lunta on täällä etelässäkin satanut joka paikassa lyhyen ajan kuluessa vähintään 20 cm. Onkohan se persujen syytä? Uskon siitä huolimatta tai sen takia, että suurin osa lumitöihin "lupautuneista" ihmisistä tekee parhaansa kulkuväylien aukipitämiseksi. Sitä en ymmärrä, että jotkut auraajat läjittävät joka talvi pysyvästi lumia sellaisiin paikkoihin, joihin niitä ei saa läjittää ja paikkoihin ja joissa ne peittävät näkyvyyttä ja aiheuttavat suunnatonta vaaraa lapsille! Valitettavasti Hämeenlinnan keskustassa, Kaurialassa, Hätilässä , Kankaantakana, Pullerinmäellä, Hauholla, Lammilla, Rengossa jne. on myös kiinteistöjä, joilla ei ole tarkoitustakaan hoitaa lumityövelvoitettaan. Odotetaan, että kesä hoitaa. Ihmetyttää, että tämä on jatkunut vuodesta toiseen, eikä tähän kukaan puutu. Kenen näitä asioita kuuluu valvoa? Vaaran lisääntymisen kohdalla poliisin vai kenen? Vai onko näidenkin asioiden kohdalla valvonta Saarikon mainitsemalla naisella AHV:ssa, jossa valvonta suoritetaan odottamalla kirjeitä ihmisiltä ja vastataan, jos ehditään parin vuoden sisällä? Hoidetaanko muuten Hämeenlinnassa joidenkin kiinteistöjen jalkakäytävät vielä veronmaksajien piikkiin?
Lumisade on persujen syytä
4
86
Vastaukset
- tuokhd
Kyselykautta potevat lapset tai tilaan palautuneet kääkät voisi heittää pois suolesta. Kaikkiin kysymyksiin vastaus on ei.
- vbhuqphb
Kyllä ei
- Perusjuttuja
Minua kyllä huolestuttaa, onko tämä asia selvitetty ja tutkittu etukäteen tarpeeksi hyvin.
- Faktaaon
Kysy Lululta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577310Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393577Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3651937Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 861449
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247- 811154