Hänessä eniten?
Gallup: Mitä ikävöit
74
<50
Vastaukset
- Ikävöijävaan
Luonnetta.
- Vanhemmaltamieheltä
Kauneutta naisessa. Sutjakka muori.
- Virhe.Käsittelyssä
Hän, kokonaisena .. ihana (M) ♡
- Käsittely.Virhe
Hän, kokonaisena, ihana (A)
- Virhe.Käsittelyssä
Käsittely.Virhe kirjoitti:
🤣 Hyvä 🖐️
- kokonainenparempi
Joo hyvä jos haluaa kokonaisena, eikä puolittaisena tai osina, vaan kokonaisena.
Joku Virpi Putt voisi haluta ihmisiä osina keittoihinsa.. - SivustAhuikkaus
Käsittely.Virhe kirjoitti:
Tulin käväsemässä täällä pitkästä aikaa ja heti tällaista... En haluaisi jäädä koukkuun tänne. Enemmän toisella palstalla ollut. Tämä on vielä sekavampi kuin se toinen. Mmiehelle terkut että aina kun ajan erään rakennuksen ohi, vilkaisen sitä kohtaa seinästä jossa saimme viettää aikaa kahden. Piirrän siihen mielessäni sydämen. Tämä sivustA.
- Ikävöiden
Seksiä vaan, koska hänellä on luonnevika. :(
- kokonaisuutta
Huumoria, aitoutta, katsetta,... jne...
- anonyyminyymi
Hymyä, silmiä, sitä kun kasvot alkoi katseesta punoittaan. S
- kokonaisuutta
Niin ja se hymy,meinasin sulaa siihen paikkaan kun hän katsoi syvälle silmiini ja hymyili, kunpa en olisi kääntänyt katsettani liian aikaisin ;) Hän oli myös söpö punastueessan ;)
- anonyyminyymi
kokonaisuutta kirjoitti:
Niin ja se hymy,meinasin sulaa siihen paikkaan kun hän katsoi syvälle silmiini ja hymyili, kunpa en olisi kääntänyt katsettani liian aikaisin ;) Hän oli myös söpö punastueessan ;)
Ja se kun hän meni aivan hiljaiseksi ja aivan kuin hykertelisi. Ja se kun aivan kun odotti että katson ja saisi sulaa katseestani
- anonyymi_lfs
Yhdessä viettämämme ajan kaipuuta..https://youtu.be/qoqZOR9DTi4
- Pyörrynehkä
En pääse enää tuon musiikin ohi... Kerta toisensa jälkeen.. Koukussa olen nyt <3
- Ikuinen.ikävä
Hymyä, katsetta, pisamia sekä sitä pakahduttavaa onnen tunnetta, jota hänen kanssaan tunsin, ja jota en ole kenenkään muun kanssa koskaan tuntenut.
- samointunsin
Voihan, voihan, olisipa mulle tämä! Eihän se tietty ole, silti ihana!
- Kesä_kesakkoinen
Tämä viesti kolahti jotenkin tosissaan. Voisitko antaa jonkin tarkemman vinkin? 😊
- Ikuinen.ikävä
Miehelle menee. Mutta ei hänellä minua kohtaan tunteita ole. Ja vaikka ihme tapahtuisi ja hän tuntisi samoin ja lukisi tämän, niin muuttaisiko se mitään? Molemmat ovat jo pitkään eläneet tahoillaan, eikä elämä ole harlekiiniromaani.
Keskinäistä sataprosenttista luottamusta ja uskoa ikuiseen rakkauteemme.
- Oletkomun_
Sitä nauravaa poikamaista ääntä kaipaan.
- KovaaPakettia
Kokonaisuutta, olemusta, ääntä, komeita kasvoja ja seksikästä kroppaa... kemiaa välillämme.
- SeNainenKaipaa
Ikävöin Häntä itseään juuri sellaisena kun on. Ikävöin myös läheisyyttä (tosin sitä ei vielä fyysisesti läheisessä merkeissä ollut, mutta pienikin hipaus osuu ja tuntuu). Ikävöin tuttuuden tunnetta, hymyjä ja syvälle osuvaa katsetta.
- Tämäkinmieskaipaa
Samat sanat kaikilta osin. Viimeksi torstaina nähtiin.
- SeNainenKaipaa
Ei nähty to, eikä pe tai la. Tällä viikolla on kyllä nähty ja juteltu ammattiasioista.
- Tämäkinmieskaipaa
Samanlaiset tilanteet, mutta eri ihmiset siis. Siksihän me täällä olemme.
- ToinenKaipaavaNainen
Onhan meitä toisiaan kaipaavia ihmisiä varmasti vaikka kuinka paljon. Myös niitä jotka torstaina tapasivat edellisen kerran.
- muutamapäiväsittennäin
No koko miestä tietenkin.
- kaislatuules
Se on kotoisuuden tuntu. Kuin tuntisimme paremminkin. Tunnistaisin hänet missä vain. Tuntuu, että nauraisimme samoille hassuille vitseille. Liikuttuisimme yhdessä. Toisistamme. Taivaan tähdistä. Siitä, että rakkautemme on kestänyt kaiken tämän ajan.
🌾 - hänessäeniten
Kauniita silmiä, hyvinmuodostunutta vartaloa, söpöä hymyä, seksikästä olemusta, rauhallisuutta, fiksuutta, hauskaa huumoria. Sitäkin, että on hieman varautunut ja totinen ajoittain.
- Hymy_iltaasi
Luonteen kuvaus ja hymy voisi sopia hyvin minuunkin, mutta vartalon hyvinmuodostuneisuudesta on paha mennä itse mitään sanomaan. Mikä on kaivattusi etunimen alkukirjain?
- AjattelenainasinuA
Hieman varautunut ja totinen ajoittain sopisi minuun😁
- kummallekko
AjattelenainasinuA kirjoitti:
Hieman varautunut ja totinen ajoittain sopisi minuun😁
Miehelle vai naiselle?
- kaunismieli
Hänen seurassaan on niin hyvä olla,kaipaan niin kovasti.Ihmistä jota en edes tunne!!Haluaisin todellakin tietää mitä tämä helmi pitää sisällään <3 naiselta naiselle menis tää <3
- Naiseltanaiselle
Minnepäin suomea? Ikävä erästä ❤
- kaunismieli
Naiseltanaiselle kirjoitti:
Minnepäin suomea? Ikävä erästä ❤
voii ei :D ihana ;D uskallankohan minä nyt sellaista laittaa...oliskohan tämä mis minä olen etelä.savoa <3
- hymyätervehdystäkatsetta
Ikävöin sitä tunnetta, että kun hän oli lähellä, asiat olivat aivan hyvin huolimatta, miten ne olivat. Muistan kadehtineeni hänen paitaansa, kun se sai olla ihoaan vasten ja lähellä koko ajan.
Ikävöin vain ihan kaikkea hänessä..- oletkaunisihminen
Onpas ihanasti kirjoitettu. Taisit rakastaa häntä.
- karismalla
Niin mitäänsanomaton ja kuiva tyyppi.
- Mitsubishi_
Jöö?
- JööpätiJöö
Mitsubishi_ kirjoitti:
Jöö?
Et kuule tulee omiin mun ikävöimää tyyppiä.
- vieläkinmielessäni
Tuntuu vaan hullulta enää ikävöidä häntä. Enää en viitsi sanoa kellekään, että kaipaan vaikka elämäni meni niin sekaisin silloin. Miten kaikki menikään ja miksi tämä ikävä ei voi hellittää? Kaipaan sitä yhteyttä ja puhumista hänen kanssaan...
- Joojoopa
Samoin sanoin. Aina vaan ikävä.
- koitapäästäirti
Itse ainakin odotan vielä sitä samaa rehellistä aamuöistä purkua puhelimitse, mitä tässä syksyllä mulle jutustelit ja aiemminkin vaikeina hetkinäsi. Silloin vaikutti siltä, että olit aidoimmillasi ihmisenä. Itsekin tiedät varsin hyvin, ettei hän ole edelleenkään sulle se oikea suunnannäyttäjä tässä elämässä ja hän ei tahdo sulle pohjimmiltaan hyvää, vaan on käyttänyt sun hyväntahtoisuuttasi hyväksi ja jatkaa edelleen.
- ajatuksissamyös
Samoin minäkin kaipaan. Se yhteys ja välitön läheisyys.... sitä ei ole helppoa löytää.
Nimimerkille vieläkinmielessäni
- Kaikkeasitähyvää
Positiivisuutta. Optimismia. Hyvyyttä.
- toivottaen
Oot imuroinut jotain hyvää hänestä.
Hyviä unia
- Minä11
Koko J.miestä...❤️
- anonyymi_xIo
Kukas sinä? Oot
- Minä11
Ex-vaimo ...
- no.huoh
Sitä kun viihdyin hänen lähellään. Ajo-ohjeitakin kuuntelin mielelläni vaikka yleensä en tykkää neuvoista.
- ceekasettiJ
Se aitous ja yksinäisyys puhutteli hänessä.
Kaipaus toisen läsnäoloon vaikka vain oman tarvitsevuuden kautta.
Romantisoiminen jälkeenpäin on turhaa, ehkä se antaa jonkin ymmärryksen ja lohdutuksen meille molemmille. Kertoo myös sen että jäit elämään ajatuksiini.- C-kasettinainenT
Oletko mies vai nainen J
ja ketä kaipaat?
Itsellä mielessä eräs J-mies
jota näen muutaman kerran
viikossa.
- Satuuuu
Hymy ja koko mies 💋💕
- anonyymi_wGZ
ketäää??
- Satuuuu
anonyymi_wGZ kirjoitti:
ketäää??
J alkavaa ☺️
- anonyymi_wGZ
Satuuuu kirjoitti:
J alkavaa ☺️
lisääää
- Anonymis_
Satuuuu kirjoitti:
J alkavaa ☺️
Kerro, kerro kuvastin. Onko Satuuu Marilyn?
- IhanaOnMia
Hän on niin kaunis, söpö ja luonteeltaan ihana. Kaikki hänessä houkuttaa ja on ihanaa. ❤️
- olipohdintaatuossa
Nyt pystyn vastaamaan tähän gallup-kysykseen, kun itse pohdiskeltuani, niin kaipaan miten jotkut tyttökaverit rakastivat minua ja hukkasin sen heidän rakkautensa olemalla liian itsekäs.
- olipohdintaatuossa
Toivottavasti "gallup"-tyttö on iloinen kun vihdoin pystyin vastaamaan rehellisesti oikein kysymykseen.
- pklleylös
Ikävöin hänen ääntään, lempeää katsettaan, olemusta, sitä miten hän liikkuu, toimii, on. Eniten ikävöin hänestä huokuvaa "voimaa" ts. energiaa. Hänessä tuntuu olevan valoisaa elinvoimaa, positiivisuutta. Se pistää hymyilemään.
- npkseutu
T. Miehen kosketusta ja katsetta.
- KateissaHänenJälkeen
Tapaa kun katsoimme yhdessä elokuvaa ja kyllästyttyään hän kääntyi ympäri käpertyen syliini
Tapaa miten hän katsoi hymyillen ujostaen takaisin kun huomasi minun katsoneen häntä hänen omissa toimissaan
Tapaa miten hän sanoi nukkumaan mentäessämme "mun paikka, paras paikka"
Tapaa miten hän sai minut tuntemaan tärkeäksi ja rakastetuksi- jälleenvuosientakaa
Tapasi miten ihanasti kosketit.
Tapasi kysyä mitä söisimme iltapalaksi.
Tapaasi kysyä mennäänkö salille vai ulkoillaanko.
Vai löhötäänkö lähekkäin...
Kiitos kun olit mun ajatuksissa.
Levollista yötä.
💛
- Miehestä-nimeltä-Niko
Ääntä naurua, lämpöä ja kaikkea hyvää hänessä.
- elokuvamaisetuneni
Itselläni on ilmeisesti erittäinkin hyvä intuitio sitten joitain tyttöjäkin kohtaan... yksi ihmeellinen asia oli minkä näin unessa, jossa oli hauskoja tyttöjä: sektori 5 :D
- selvänäpitääolla
Unessa kun näkee asioita kuin elokuvamaisesti sitten, on aika hauskaa... .en kyllä ikinä ole täsmällisiä henkilöitä ole nähnyt unissa, tuttuja jotain hahmoja ja sellaista, mutta en tunnistettavia henkilöitä lainkaan.
.. joku sanoo sitten "olet aivan kokassa näet tuollaisia juttuja", en ole, käytän pelkästään kotikaljaa. - Yhtä_kaipaan
"Gallup: Mitä ikävöit"
No sitä tunkion hajusta hengitystä. - tarvittaessavoinehkä
Oli kyllä mukava juttu kun mietin todellakin vastausta pitkän aikaa tuohon että: mitä oikeasti ikävöit, ja vastasin että, ikävöin ehkä sellaisia joitain tyttöjä jotka rakastavit minua ja luovuin heistä itsekkyyteni takia joskus..
Joo en käytä huumausaineita, muuta kuin luontaista elimistön tuottamaa endorfiinia, en kokaa, en mitään, kotikaljaa ja tupakkaa voin käyttää "tarvittaessa" .- polttaatarvittaessa
Työhaastattelussakin on aina hyvä vastata kysymykseen "poltatko tupakkaa" -"Tarvittaessa poltan kyllä".
- vastakysymysheti
Vastakysymys tietystikin haastattelijalle heti että: juotko yhden viinilasin viikossa, kun se on alkoholistin merkki?
- prosessorikylmänä
Käynnistin Hirviön, eli tietokoneen, meni hilaiseksi, ei ole vikaa, prossalla vaan ei ole tekemistä kohta käynnistää, kun joku kirjoittelut ovat niin typeriä tuollaisille tehoille.
Yhdestä asiasta olen todella iloinen, kun tuli kerrottua gallup-tytölle oikeita asioita lopuksikin, että mitä ikävöin. - silloinpitäisisiivoilla
Jos gallup-tyttö tulisi käymään niin olisi vähän organisoitava paremmin omia juttuja jotta hän voisi ehkä yöpyökin ehkä, aivan rauhallisesti nukkumassa katsoen... jotain....
- tyttöjenrakastajia
... tuollainenkin että tyypillisesti erittäin kuumaverinen tappaja tämä "Dragon"- pystyy helposti komentamaan poliiseja aseista pois jos hän haluaa, mutta, tuskin mitään tyttöjä ja heidän talojaan tuhoaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751306
- 1151119
- 681095
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12841- 33823