Mielenkiintoista

pirremiinapas

olen ilmeisesti jakautunut atomeiksi, koska Facebook -tililleni on kirjauduttu yhtä aikaa , milloin IIsalmessa, milloin Jyväskylässä, milloin Helsingissä ja milloin , Kempeleessä, niinkuin tänä päivänä..ihmeellistä, eikö vaan, kuinka voin olla Kempeleessä kun olen ollut koko viikonlopun vain Kesälahdella Pohjois-Karjalassa!?

21

53

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RäävitönTodistaja

Se sun tilis on kaapattu, mutta tärkeintä on jotta itse tiedät missä olet tai et ole!

• Auttaisikohan, jos vaihtaisit uuden salasanan fb-tilillesi?
      Ehkä kannattaisi kokeilla ja kysyä asiantuntijalta neuvoa, ellei.
      Toivottavasti asia selviää.
      Aurinkoisia päiviä sinulle!

• pirremiinapas

Salasanan vaihto ei auta, olen sen tuhat kertaa vaihtanut sen uuteen..mutta taas seuraavalla kkerralla on joku kirjautuneena jossain vinkuintiassa, esim.IP 46.132,106, vei Varsinais - Suomeen, ja ilm. että Suomi, mutta kaupunki Kimito Lan tude:60.1605 ja Longtude;22.729, aika kaukana Suomesta!

• pirremiinapas
        pirremiinapas kirjoitti:

Salasanan vaihto ei auta, olen sen tuhat kertaa vaihtanut sen uuteen..mutta taas seuraavalla kkerralla on joku kirjautuneena jossain vinkuintiassa, esim.IP 46.132,106, vei Varsinais - Suomeen, ja ilm. että Suomi, mutta kaupunki Kimito Lan tude:60.1605 ja Longtude;22.729, aika kaukana Suomesta!

p.s. Kiitos aurinkoisista toivotuksista o-orvokki :)

• henrjii

Mä jo vimmetalvena ihmettelin kun katiskassa ei ollut
      kaloja, että jotain on vialla. Tässä vähän neuvoja
      Mene toiseksi ylimmän rivin ”hampurilaisvalikosta” > Käyttäjätilin asetukset > Turvallisuus.

Mikäli näet epäilyttävää toimintaa, voit klikata kyseisestä kirjautumisesta Lopeta toiminta. Tämän jälkeen kyseisellä työasemalla, selaimella tai sovelluksessa joutuu kirjautumaan Facebookiin uudelleen. Vaihda tämän jälkeen salasanasi välittömästi.

Voit tunnistaa hakkerointiyrityksen esimerkiksi siitä, että tietojasi on muutettu, joku on pyytänyt tilisi kautta ystäväksi uusi ihmisiä, tililtäsi on lähetetty outoja viestejä tai että aikajanallesi on julkaistu outoa sisältöä. Myös joku ystäväsi voi raportoida sinulle oudosta toiminnasta profiilissasi.

Turvallisuusasetuksista kannattaa aktivoida kohta Sisäänkirjautumisilmoitukset. Tällöin saat aina ilmoituksen tai sähköpostin, jos käyttäjätilillesi kirjaudutaan tuntemattomalta laitteelta tai selaimelta.

• Sulla pirre on noita tiedonsiirron ongelmia. Itselläni on vain kerran sattunut, että face-tililleni on päässyt vieras henkilö ja syy oli minussa itsessäni. Olin Hollannissa ja siihen aikaan kävin asuinpaikkamme kirjastossa pitämässä yhteyttä Suomeen. Kirjastoissa oli ilmainen internetyhteys, mutta se yhteys oli julkinen joten joku pääsi avoinna olevaan faceeni ja ihmetteli miten minä tänne olen joutunut. No, suljin yhteyden ja varmuudeksi vaihdoin salasanan.

• pirremiinapas

En tiedä, vaikka miulla on yksityinen verkko valittuna, mutta aiemmin oli avoin mobiiliyhteys mokkulasta, en tajunnut sitä, kun itse laitoin yhteyden koneelleni, vaan siinähän jo saatiin kai sitä vahinkoa ihan tarpeksi...
        Veetutta tämä sotku aina, ja kun pankkiohjelmaankin pitää kaksi kertaa syöttää tunnusluvut, niin tuntuu aika turvattomalta..ensin tulee pankin sivu ja kun saan naputeltua luvut, hups se häviää, mutta toinen onnistuu, eli minne ne ekat meni..käytetäänkö tiliä jotenkin taustalla ulkomaisten rahojen siirtoon, vai? Kysymyksiääkysymyksiä ilman vastausta.
        Tämä on pitkä tarina, muttaen tiedä ..joskus voisin sen jukaista, se on tallennettuna minulla tuolla..jne.

Olen kirjoittanut sellaisesta verkottumisesta kuin LInkissä: https://www.youtube.com/watch?v=F8sx49NdCNk

Epäilen että jotain siihen liittyvää on tämä terävä sirinä jota kuulen, kuin heinäsirkkoja ..hangella, lienevät Siperian lajia :)

• Bengalitikku
        pirremiinapas kirjoitti:

En tiedä, vaikka miulla on yksityinen verkko valittuna, mutta aiemmin oli avoin mobiiliyhteys mokkulasta, en tajunnut sitä, kun itse laitoin yhteyden koneelleni, vaan siinähän jo saatiin kai sitä vahinkoa ihan tarpeksi...
        Veetutta tämä sotku aina, ja kun pankkiohjelmaankin pitää kaksi kertaa syöttää tunnusluvut, niin tuntuu aika turvattomalta..ensin tulee pankin sivu ja kun saan naputeltua luvut, hups se häviää, mutta toinen onnistuu, eli minne ne ekat meni..käytetäänkö tiliä jotenkin taustalla ulkomaisten rahojen siirtoon, vai? Kysymyksiääkysymyksiä ilman vastausta.
        Tämä on pitkä tarina, muttaen tiedä ..joskus voisin sen jukaista, se on tallennettuna minulla tuolla..jne.

Olen kirjoittanut sellaisesta verkottumisesta kuin LInkissä: https://www.youtube.com/watch?v=F8sx49NdCNk

Epäilen että jotain siihen liittyvää on tämä terävä sirinä jota kuulen, kuin heinäsirkkoja ..hangella, lienevät Siperian lajia :)

Onko sulla iäkkäämpi kannettava kone?
        Minulla, kun laite veteli viimeisiään alkoi ääntelehtimään.
        No. Huollatin, mutta kaput, mikä kaput.
        Sitten minunkin pankkini aloitussivu pomppii.
        Lätkäisee evästehyväksyntänauhan päällimmäiseksi ensin hyväksyttäväksi.
        Sitten vasta voi kirjautua. Joskus piruuksissani yritän olla nopeampi...
        Mitään virheitä ei ole tapahtunut.

• veispook-pentele

Henrjii antoi sulle hyvät ohjeet.
      Noudata niitä.

• 1-0

Älä unta näe, että tekisi vaikka olisi kuinka hienot ja yksityiskohtaiset ohjeet annettuna.

• henrjii

vähän, ei nyt oikein tiedä onko ongelma tietokoneessa tabletissa, vai puhelimessa,
        ja onko verkkoyhteys suojattu.
        Sirinä voi jotua aivovernkierron häiriöistä, tai tietokoneen tuulettimesta.
        Tuo pankkiin kirjautuminen tuntuu hurjalta, jos noin on, ihmettelen ettei tiliä ole tyhjätty,
        Veisin koneet it asiantuntijalle ja käskisin laittaa kuntoon

• henrjii
        henrjii kirjoitti:

vähän, ei nyt oikein tiedä onko ongelma tietokoneessa tabletissa, vai puhelimessa,
        ja onko verkkoyhteys suojattu.
        Sirinä voi jotua aivovernkierron häiriöistä, tai tietokoneen tuulettimesta.
        Tuo pankkiin kirjautuminen tuntuu hurjalta, jos noin on, ihmettelen ettei tiliä ole tyhjätty,
        Veisin koneet it asiantuntijalle ja käskisin laittaa kuntoon

Esim, Saimaanharjun PC

• anonyymi_bQa

Pirrellä on sirittänyt jo melko pitkään.

• kesälahtihulluntahti

juu, kesälahdella on siperian sirkkoja sirittämässä kaikki vuodenajat.

• anonyymi_NVR

Noita kirjautumisia ei tarvitse kauheasti tuijottaa, Voi näyttää milloin mitäkin. Mutta jos pankin sivuilla on häikkää, ölet itse sössinyt jotain. Aja virustorjunta läpi.

• 7-5

Erikoinen sun linkinmuodostus....

• henrjii
        7-5 kirjoitti:

Erikoinen sun linkinmuodostus....

joo kuuklesta kopiotu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1528
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1389
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1335
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1291
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      978
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      921
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      919
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      861
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      796
    Aihe