Ärsyttää kun kaikki yrittää hyssytellä, että ei kukaan muu huomaa niitä oireita/kohtausta. Todellakin huomaa, lopettakaa kusetus!
Oireiden näkyminen ulospäin
3
107
Vastaukset
- vapinaako
No miten ne tulee esille?
- mitäväliä
Onko se kovin olennaista, huomaako joku vai ei? Eikö se ole aika toisarvoista? Eikö huomio pitäisi kiinnittää omaan vointiin ja olemiseen ja miten tilanteesta parhaiten selviytyisi eteenpäin?
Jos joku tuntematon ulkopuolinen kommentoi jotenkin törkeällä tavalla, niin se luonnollisesti ärsyttää. En muista, että minulle olisi koskaan käynyt niin. Jos kävisi, niin käskisin sen hoitaa omat asiansa. Taikka sanoisin, että mulla on nyt paniikkikohtaus, joten voisitko antaa mun olla.
Oletan, että monikin on havainnut, kun olen ahdistunut ja panikoitunut. Mutta entä sitten? - pikkujuttuvaan
Ei mitään väliä. Yhdentekevää että näkyykö vai ei. Me saadaan olla erilaisia ja tuo nyt ei haittaa mitään. Kaduilla kulkee kaikenlaisia hönötiaisia eikä niistäkään kukaan välitä.
Mulla oli joskus tollasta ja se johtuikin verenpaineesta. Sain kevyen verenpaine lääkkeen ja koko homma oli sillä ohi. Nous vaan liian korkeeksi paine ja se ahdisti ja sitten alkoi "paniikki".
Oli helpotus kun löysin ongelman ytimen. Muuten kaikki sujuu nykyään normi elämänä.
Kysy lekurilta jotain kevyttä verenpainelääkitystä, joka vie niitä yläpaineita alas, niin ei kuule ahista ja on olo kun pululla, kun on saanut ruokaa masun täyteen = hyvä olo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903255
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 301757
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341369- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319