Olen harkinnut laittavani pystyyn järviakvaarion.
Mulla on 100 litrainen akvaario, mikä on pieni kyseiseen puuhaan. Ajattelin kuitenkin hakevani keväällä ahvenen kutua tutusta paikasta ja särjen vastakuoriutuneita poikia. Niitä sitten pitäisi vuoden ja uutta kutua ja poikia vuoden sykleissä. Rapuaikaan kaupasta pienin mahdollinen rapu sinne pohjan herraksi. Ruutanan tai suutarin pojat olisi myös kiehtovia. Yläasteella bilsan luokassa oli akvaario, missä oli aika iso sukeltaja(vesihyönteinen).
Lämmitintä tässä ei tarvi, veden jäähdyttimen mahd. kyllä. Suomalaisia vesikasveja tietysti. Happipitoisuuden voi säätää valmistella eläinkaupasta. Ja pht ja muut on mitattavissa. Mitään trooppisia kalojahan näitten järvikalojen sekaan en tule laittamaan.
Onko kellään kokemusta suomalaisestä järviakvaariosta? Olisi kiinnostavaa kuulla kokemuksia.
Suomalainen järviakvaario
Vesimies81
3
126
Vastaukset
- Tarkkuutta
Laitonta touhua kyseinen.
- Vesimies81
Noh. Olisiko tuo rikos kovinkin korkealla vakavuus asteikolla?
Kerroppa mikä pykälä kieltää särjen elättämisen järviakvaariossa?
- Tarkkuutta
Luonnonvaraisten eläinten ottaminen lemmikiksi on laissa kielletty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742902
- 642763
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171649- 241647
- 201590
- 191488
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249