Ollaan tapailtu tässä about 4kk naisen kanssa. Ollut hieman itsellä ristiriitaisia fiiliksiä hänestä,välillä tykkään tosi paljon hänen kanssa olla välillä tuntuu että haluisin olla yksin/toisenlaisen kumppanin. Pitkään mietin mistä tämä tunne johtuu ja otettiin jopa "tauko" tähän väliin kun kerroin että en tiedä olenko valmis suhteeseen kun ajatukset ovat niin sekaisin.
(Johtuen toki siitäkin kun erosin 7kk sitten pitkästä suhteesta). Ja nyt älysin että mun epävarmuus johtuu siitä että en osaa olla rennosti hänen seurassaan ja välillä sen takia alkaa ahdistaa ja epäilyttää hänen kanssa seurusteleminen.
Tuntus tosi tyhmältä erota vain tuon takia kun nainen on muuten tosi kiva. Mutta se että johtuuko tämä et se on liian väärä mulle on epäselvää..Parempi varmaan ois laittaa juttu vähäksi aikaa kokonaan jäihin että saisin ajatukseni kasaan enkä antais toiselle turhaa toivoa että meistä tulis jotain joskus
Mitä teen asian kanssa?
Nohope124
2
79
Vastaukset
- Neuvojaaap
Luota vaistoosi, jos ei tunnu rennolta, olet enemmän ahdistunut kuin ihastunut, rento niin alitajuntasi varoittaa jo ettei tule toimimaan.
Näin olen todennut. Kyllä löydät vielä sopivan. Ota taukoa, mikäli siltä tuntuu, tosiaan jos enemmän oot ahdistunut, kireä kuin rennolla, tai vähemmän ihastuneella fiiliksellä, todennäköisesti ei tule toimimaan tai hän ei ole oikea sinulle.
Tauon aikanahan sen aivan varmasti sitten saa selville!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717