Harrastatko eri asentoja vielä?
Eri asennot?
33
<50
Vastaukset
- flegmaatti
Asentovalikoima on supistunut liikkuvuuden heikkenemisen myötä.
En enää tee pohjakyykkyä. Syväkyykkyä kylläkin. Leikattu polvi keljuilee.
En tee tempausta edes raakana, kyykystä puhumattakaan. Polven lisäksi leikattu olkapää ilmoittaa itsestään.
Leukoja pystyn vetämään vain vastaotteella. Myötäote on historiaa.
Etutaivutukset ovat lyhentyneet. Aitajuoksijan venyttely onnistuu kunnolla vain toiseen suuntaan.
Myös muita, saman tyyppisiä rajoituksia on tullut.
Kyllä on asentovalikoima supistunut!- Kadehdittavaa
Tosi upeeta nuo kyllä minusta on. Pysyykö emäntäsikin noissa hyvin mukana? Et maininnut mitään toistokerroista ja kuinka monta sarjaa (päivässä) viikossa tai kuukaudessa.
Kaiken varalta panin tuon päivävaihtoehdon sulkuihin ettei kukaan tulisi kateelliseksi tai vainoharhaiseksi. - Kadehdittavaa
Kadehdittavaa kirjoitti:
Tosi upeeta nuo kyllä minusta on. Pysyykö emäntäsikin noissa hyvin mukana? Et maininnut mitään toistokerroista ja kuinka monta sarjaa (päivässä) viikossa tai kuukaudessa.
Kaiken varalta panin tuon päivävaihtoehdon sulkuihin ettei kukaan tulisi kateelliseksi tai vainoharhaiseksi.Korjauksena varmuuden vuoksi että tarkoitan partneriasi. Enhän edes tiedä sukupuoltasi enkä sukupuolista suuntaustasi.
- flegmaatti
Kadehdittavaa kirjoitti:
Korjauksena varmuuden vuoksi että tarkoitan partneriasi. Enhän edes tiedä sukupuoltasi enkä sukupuolista suuntaustasi.
Yritin vastauksessani tavoittaa kysymyksen hengen enkä arvannut mennä yksityiskohtiin.
Toistot vaihtelevat alueella 1 - 12kpl. Esimerkiksi dragon flag toistoja 4 x 10kpl.
Muut puuhat 5 kertaa viikossa paitsi yhtenä päivänä yksi rupeama 30min - 45min. Kyllä tuossakin on vanhalle miehelle riittävästi.
Mainitsin tuon lohikäärme lipun siksi, että se vaikuttaa olevan harvinaisempi.
Kannattaa kokeilla. - Kiitos-Flegmaatti
Huumorintajusi on tästä päätellen todella mainio.
Onnittelen siitä!
Joskus aikaisemminkin olen spontaanit kehut sinulle kirjoittanut.
- dementia.alkaa.70iässä
Palsta on taas menettänyt mielenkiintonsa.
Ei mitään älyllistä elämää joissakin aloituksissa.- Vinoveritas
Jotkut näemmä kateellisia toisten viriiliydelle!
- dementia.alkoi.70iässä
Vinoveritas kirjoitti:
Jotkut näemmä kateellisia toisten viriiliydelle!
Ei siis mitään älyllistä.
In vino veritas on tainnut tehdä tehtävänsä. - lieneeyksinkertainen
dementia.alkoi.70iässä kirjoitti:
Ei siis mitään älyllistä.
In vino veritas on tainnut tehdä tehtävänsä.Mutta sinun kommentointisiko on osoitus älykkyydestä?
- Per-kel
Öisin sängyssä kääntelen ja vääntelen kun joka paikkaa kolottaa yritti nukkua mitenpäin vaa :(
- että.on.onnistunut.aihe
Tämä jos mikä on päälle seitsenkymppisiä kiinnostava aihe.
Se kiinnostaa myös niitä, jotka eivät voi useita asentoja harrastaa. Näkevät miten elämä voi olla rikas ja monimuotoinen.
Noloa om tunnustaa, että oma valikoima on aika kapea.- hönökö.olet
Älä yleistä, sinä olet sairaan utelias.
- Naminamii
Takaapäin, seisaaltaan, onnistuu vanhoillekkin ;)
- muistisairauden.oireita
Kornia mutta ymmärrettävää. Ei nuoremmat kirjoittele panoasennoistaan,
mutta tämä vanhusten kirjoittelu kuuluu muistisairauden eräisiin vaiheisiin. Se alkaa halulla puhua julkisesti sukupuoliasioista ja voi mennä rivouksiin asti.
Aivojen rappeumasta on siis kysymys.
Monet näistä jotka julkisesti puhuvat voivat myös alkaa paljastaa itseään julkisestikin. - aivojen.rappeuma
muistisairauden.oireita kirjoitti:
Kornia mutta ymmärrettävää. Ei nuoremmat kirjoittele panoasennoistaan,
mutta tämä vanhusten kirjoittelu kuuluu muistisairauden eräisiin vaiheisiin. Se alkaa halulla puhua julkisesti sukupuoliasioista ja voi mennä rivouksiin asti.
Aivojen rappeumasta on siis kysymys.
Monet näistä jotka julkisesti puhuvat voivat myös alkaa paljastaa itseään julkisestikin.Minäkin olen pannut merkille, että täällä on yksi joka aika ajoin aloittaa tällaisen ketjun.
Se on vanhuusiän sairauteen kuuluva pakkomielle ja
tällainen ihminen ei olisi voinut nuorempana kuvitellakaan että joskus julkisesti kirjoittaa tai utelee muitten intiimiasioista.
Jotkut jopa menee lankaan ja vastaavat.
Aivojen rappeutuminen aiheuttaa itsekontrollin menettämisen vanhuksella.
Yhdelläkin geriatrisella klinikalla iäkäs nainen huuteli ääneen "naimisiaan".
Muut olivat vaivautuneita, koska eivät ymmärtäneet, että se kuuluu joskus vanhuusiän sairauteen. Sitä ei kaikilla ilmene. - flegmaatti
aivojen.rappeuma kirjoitti:
Minäkin olen pannut merkille, että täällä on yksi joka aika ajoin aloittaa tällaisen ketjun.
Se on vanhuusiän sairauteen kuuluva pakkomielle ja
tällainen ihminen ei olisi voinut nuorempana kuvitellakaan että joskus julkisesti kirjoittaa tai utelee muitten intiimiasioista.
Jotkut jopa menee lankaan ja vastaavat.
Aivojen rappeutuminen aiheuttaa itsekontrollin menettämisen vanhuksella.
Yhdelläkin geriatrisella klinikalla iäkäs nainen huuteli ääneen "naimisiaan".
Muut olivat vaivautuneita, koska eivät ymmärtäneet, että se kuuluu joskus vanhuusiän sairauteen. Sitä ei kaikilla ilmene.Kyseiselle aiheelle on omia palstojakin. Ainakin seksi osastolta löytyy mieskunnolle oma palsta.
Samoin terveys / miesten terveys palvelee kilkuttajia.
Em. palstoille kilkuttelevat taitavat olla nuorempia ja kiinnostuneita etupäässä kemiallisesta avustuksesta. Käyn ilkeyttäni joskus levittämässä vaihtoehtoisen menetelmä valoa.
Viakrat ja sitefaalit >< kuntoilu ja muutenkin terveet elämäntavat. Tuskin tehoaa vaikka toivon edes jonkun kiinnostuvat siitä mitä tämä vanha ukko horisee!
Täälläkin tökin usein samalla asialla vaikka eihän toisten terveys ja olotila sinänsä kuulu minulle.
- tasapaino_tallessa
Kyllä mä yhdellä jalalla pysyn vielä pystyssä.
- veri.vinosti
Eiköhän tällä iällä ole jo opittu luottamaan yhteistyöhön
- Saarre
Täällä sentäs ollaan kasvottomina, mutta tuolla naamakirjassa ja muualla mediassa jotkut laukovat omalla kuvalla/nimellä kaikkea syljen tuomaa saastaa.
- pirremiinapas
Kun katson kokopeilistä..
- muista.liikkua
Harrastanhan minä. Varsinkin yöllä jos/kun ei nukuta.
Kyykkyjä ekana, myös v-asennossa, sitten sammakkohyppyjä. En kuitenkaan mittaa.
Erilaisia kiertoja, taivutuksia ja ojennuksia - vain mielikuvitus rajana, vähän niveletkin.
Vatsat pitää muistaa. Ja selkä.
Ja sitten puntteja, sahausta, hauiksia ja ojennusta ja kaikkea siltä väliltä.
Olen kova asentoharrastaja. Entäs ite? - hurskas
Sairaiden ketju
- tervesielutervebody
Vain sairaat eivät harrasta.
- flegmaatti
tervesielutervebody kirjoitti:
Vain sairaat eivät harrasta.
Sama asia lievemmin ilmaistuna. Jos ei harrasta niin sairastumisriski on korkeampi.
Tuo yhdellä jalalla seisominen on hyvä juttu! Joku tuttu vinkkasi tässä tuonnoin, että hampaatkin kannattaisi pestä yhdellä jalalla seisten. Olin tuon ihan jo unohtanut, tästä ketjusta juttu palautui mieleen. Hyvä vinkki, pitää muistaa. Siinähän tulisi kuin issekseen pieni tasapainoharjoitus sekä aamulle että illalle. Yksi lisäasento taas!
Kannattaa muistaa, että vaikka yhdellä jalalla seisoessa 'heiluttaisi' kuinka, niin tuo heiluminen vain antaa lisää töitä pienille lihaksille ja kehittää tasapainoaistia. Ei siis kannata hermostua vaan yrittää uudelleen, pitempään.- että.päälle.70
Jotkut ovat suositelleet tällaista ketjua muille, muka aloittajan tarkoittamaa aihepiiriä käsitteleville palstoille.
Erehtyvät. Tällä palstalla ovat käyttäjinä päälle seitsenkymppiset, joilla on tämän aihepiirin kanssa omat ongelmansa. Kyllähän täällä on niistä kerrottu. Niinpä tällainen ketju kuuluu juuri tälle palstalle. - enlaihduta
Minä harrastan juuri erilaisia asentoja.
Tässä linkissä eräitä asennolla tehtäviä korjauksia, voisivat olle ikäluokalle tarpeen.
https://www.is.fi/laihdutus/art-2000000860406.html Tykkään nukkua kyljelläni. Nyt on selkä vihoitellut ja oikealla kyljellä nukkuminen käy selkään ja jalkaan.
Joskusn nukahdan selälleni telkkaria katsellessa.
"Mrs.Winterbutton" kertoi yhdella jalalla seisomisesta. Se on muuten todella hyvä asento. Harjoittelu auttaa kenkien jalkaan panemisessa ja myös pitkien housujen ym... pukemisessa. Moni joutuu ottamaan tukea noissa askareissa.
Jalkaleikkauksen jälkeen fysioterapeutti sanoi juuri tästä asiasta.
:)- Tasapainossa
Olen aina pukenut vaatteet seisaaltani, samoin 'kenkinyt' ja solminut nauhat. Siksi tasapainoni on parempi kuin niillä, jotka tekevät istuessaan nuo tehtävät.
- Mrs.W
Juuri suht iäkkäille ja myös ns. ikääntyville vahvat jalkalihakset ovat peruskunnon a ja o.
Kyllä minäkin hymähtelin tuolijumpalle aikaisemmin. Että mummojen höpöjumppaa. Ei aikaakaan kun itse pääsin mummoksi, ja ikää oli tullut siinä välissä myös. Tuolijumppa on todella tehokasta, samoin kuin millainen kyykistely yms. tahansa. Isot reisi- ja pohjelihakset siis töihin! Mitä useammin sitä parempi. Ja päälle yhden jalan tasapainoharjoittelua oman mielikuvituksen mukaan.
Jos et usko harjoitusten auttavan niin jätä väliin, sillä vain itseään voi 'komentaa', tai sitten ei. - maister
Kyllä vielä öisin kylkeä kääntelen. Jumppaaminenkin sujuu.
- että.on.aikakin
Ei vielä, vaan jo.
- no.aikansa.kutakin
Ei vielä, mutta varmaan lähitulevaisuudessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565450Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212387- 1141647
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2441637- 931487
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231426Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681185Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3271164Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91163Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3221157