http://www.saukkovaara.com/
.......... 5-tien varressa, noin puolen tunnin ajomatkan päässä Kajaanista sijaitsevassa Saukkovaarassa on hyvät hiihto- ja ulkoilumahdollisuudet upeiden kainuulaisten maisemien keskellä. Rinteiden huipulla on nuotiopaikka leppoisaan yhdessä oloon ja luonnosta nauttimiseen.
MINÄ VAAN IHMETTELEN: Tuossa linkissä sanotaan Saukkovaarassa, minä oon vaan tottunut sanomaan Saukkovaaralla ja jos tuon jutun kirjoitti joku kallis konsultti niin eikö yhdessäolo ole yhdyssana.
Saukkovaara
kuka.kirjoitti
4
373
Vastaukset
- Enymmärrä
Saukkovaarallakin rinteet auki toisin kuin paljakassa :D
- EnOpettajaMutta
Suomen kielioppi! Tuskin ne rinteet on siellä vaaran pinnan alla, joten SaukkovaaraSSA taivutus on ihan sitä ihteään. Kyllä minunkin perheeni aikoinaan lasketteli SaukkovaaraLLA -ihan siinä rinteen pinnassa, eikä vaaran sisällä. Vuokatissa voi lasketella ja lautailla myos vaaraSSA, koska siellä on se lumilautatunneli.
- eitietoa
Eli Lahdella on Messilän hiihtokeskus...ei siis Lahdessa on Messilän hiihtokeskus ....
- Joopajoopajoo
Ihan sama
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903255
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 301757
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341369- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319