Minulla on 125l juvelin akvaario joka ollut toiminnassa nyt melkein vuoden verran. Kaloja akvaariossa on 9 mustatetraa ja 9 kiilakylkeä sekä yksi partamonni. Voisiko tuon kokoiseen akvaarioon vielä lisätä jonkun kalaparven? Olin ajatellut neon tai kardinaalitetra parvea, 10 kpl, olisiko ok vai tulisiko jo liikaa kaloja? Jos vielä mahtuisi parvi niin kummat noista tetralajeista on helpompia/terveempiä kaloja, neontetrat vaiko kardinaalitetrat? Kiitän.
kaloja lisää
tetrojalisää
1
121
Vastaukset
- Harmoninen_parempi
Kalastoosi sopisi neontetrat paremmin, lämpötilan puolesta (oletan, että akvaariosi lämpötila on jotain 21-26 asteen väliltä). Kardinaalitetrat viihtyvät lämpimämmässä vedessä.
Mutta jos olisin sinä, niin en laittaisi uutta tetraparvea ollenkaan, vaan pohjalle monnisia pienen parven touhuamaan. Monniset ovat veikeitä ja ahkeria touhottajia. Ja sitten täydentäisin hieman kiilakylkiparvea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041811
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151591- 1441569
- 1021503
- 801417
- 1191249
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2761198- 691061
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o211059- 381012