Life in Finland for a foreigner can be a trail, but from my experience the light at the end of the tunnel is starting a business in Finland
http://how-to-start-a-business-in-finland.aromioljyt.fi/
I am not saying that running a business is Finland is easy because it is not, but if you have enough language skills in English it is possible to build a global business from your home computer. The reality of living here is that the average salary in Finland in low and taxes are high, while paradoxically the lifestyle is very good.
In the beginning, many foreigners are happy with this situation, they have a great lifestyle even though they have little money, but over time many like myself start to ask ourselves, is there something more to this life in Finland. Maybe, I would like more, earn more, experience more, travel more and be more.
How to start a business in Finland on a budget
6
128
Vastaukset
- runnerup
Fuck Yeurself!
Take a Look at this opportunity 350 $ is all you have to pay, and you have yuor own business, 100% automated. Done for you! https://gofounders.net/founderwebinar/webinar9?webinarid=yW6J TMqAzlL4DvhFJezmw==
- Anonyymi
Hah hah haaa ja sama myös englanniksi hah hah haaa
- Anonyymi
Hellman, sinunhan piti painua täältä helvettiin?!?
Mitä vittua sinä saatanan idiootti vielä täällä teet leukojasi louskuttamassa? Kusipää!
Ehkä maailman ainoa vähälahjainen joka on odottanut onpassiven julkaisemista jo kolme vuotta ja odottaa edelleen. Muut normi-vähälahjaiset ovat jo uskoneet. Mutta hellman ei. Hellman tekee idiotismin maailmanennätyksen!- Anonyymi
Harmittaako?
- Anonyymi
Mikä saa sinut tuntemaan itsesi paremmaksi ihmiseksi kun joku muu ??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565640Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222477Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2691812- 1141707
- 941546
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos241464Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121291Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3341260Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3431242Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681235