Olen tällä hetkellä onnellisessa parisuhteessa, ollut jo kolme vuotta.
Viimeisen vuoden aikana olen alkanut taas tuntea kiinnostuksen tunteita ex-ihastukseeni, johon olin juuri ennen nykyistäni ollut tosi kovasti ihastunut jo pidemmän aikaa, ja joka on yksi kumppanini parhaista ystävistä. Nykyään olen hänen kanssaan paljon tekemisissä ja olemme hyviä kavereita.
En haluaisi millään katkaista välejämme, mutta onko mitään muuta keinoa sammuttaa näitä heränneitä tuntemuksia? Todellista halua kumppanin vaihtoon ei ole, eikä mitään voimakkaita tunteita. Mutta baarissa ilman kumppaniani ja vähän humalassa tekisi vain mieli tanssia hänen kanssaan ja ottaa vähän kontaktia. Selvinkin päin olen kiinnostuneempi hänestä ja hänen tekemisistään kuin muiden kavereideni.
Jos jollain kokemuksia/neuvoja niin jakakaa tänne!
Mitä teen tämän tilanteen suhteen?
tunteilija
1
183
Vastaukset
- sasad
"onnellisesti" :)
Luonto vetää sua lisääntymään tuon miehen kanssa, teidän geenit sopii yhteen. Jos sä et ole vuoden sisään maannut tota ukkoa,niin en tiedä mitä ajatella... :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857395- 965364
- 2484468
- 444435
- 623217
- 482636
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222318Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 402172
- 412154