180 bensa pissii bensaa allensa. Muistaakseni hanttimiehen puolelta takarenkaan seutuvilta. Onko näissä jotakin epidemiaa näiltä osin? Millanen savotta tiedossa?
w202 vuotaa
3
306
Vastaukset
- sormipoisnenästä
Ootko kurkannut sinne auton alle, jotta voisit ITSE selvittää mistä polttoaineen vuotaminen johtuu?
Ps. Bensapumppu/suodatinpaketti on siellä nurkilla...- ap--
Tottakai olen. Enhän sitä nyt muuten olisi osannut takarenkaan seutuville sijoittaa. Eli hätätyö on suoritettu ja nyt seuraa syventävä osuus ja osana syventävää osuutta viisaammilta kysyminen.
Ei kai sitä nyt hosumalla kannata heti purkamaan alkaa jos vaikka joku tietäisi suoraan. - varma.tieto
ap-- kirjoitti:
Tottakai olen. Enhän sitä nyt muuten olisi osannut takarenkaan seutuville sijoittaa. Eli hätätyö on suoritettu ja nyt seuraa syventävä osuus ja osana syventävää osuutta viisaammilta kysyminen.
Ei kai sitä nyt hosumalla kannata heti purkamaan alkaa jos vaikka joku tietäisi suoraan.Katso iltapimeällä sytkärillä tai tulitikulla, selviää nopeammin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881507
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 751146
- 1151109
- 661068
- 74965
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33803