"Moi! Mahtavaa, että olet täällä. Sivustomme käyttää evästeitä parhaan käyttökokemuksen takaamiseksi. Lue lisää evästeistä ja hallinnoi omia tietojasi ”Lisätietoja”-linkistä. Jatkamalla sivuston käyttöä hyväksyt evästeiden käytön.Tietosuojaselosteemme."
raivostuttava!
mitä tolle pitää tehdä, ärsyttävä?
7
<50
Vastaukset
EU-vaalit ovat tulossa.
Teehän silloin parhaasi.
Kuten laulussa sanotaan:
Kaiken takana on laillinen...
H.- edam-ruisleipä-voi
On se hyvä, että evästeitä on netissäkin.
Ei tarvitse syödä omaa jääkaappiaan heikoille. Joutuisi käymään kaupassa liian usein.
Pitää vaan muistaa asentaa tarpeeksi kikkoja omalle koneelleen, ettei ne evästeet ala syödä tyhjäksi tietokoneen sisältöä, jopa kaappaa tärkeitä salaisia asioita ja muuta tuollaista. - mäenalayhtään
Jos tuo on raivostuttavaa, sinun elämäsi on täydellistä. Ja saatana, se on raivostuttavaa !!!
- jhreeeeee
Oletko niin kade luonne että jos toisen elämä on hyvää, pitää siitä netissäkin inistä?
- luenimimerkki
jhreeeeee kirjoitti:
Oletko niin kade luonne että jos toisen elämä on hyvää, pitää siitä netissäkin inistä?
Tunnista sarkasmi.
Minä olen sen aina vain siitä ruksista näpsäyttänyt pois, jos tarkoitat sitä mustaa nauhaa, joka alkoi sanalla moi ja joka oli tuossa alareunassa peittäen ikävästi monta senttiä palstasta.
Kauan se siihen on itsepäisesti tullut takaisin, mutta nythän sitä ei enää ole vaikka tänään vielä jonkun aikaa sitten oli.Kun mä avasin koneen tänään, mulle tuli sellainen puolen sivun sepustus päälle.
Painoin sen vaan pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.863208- 651118
Suomea odottaa karu kohtalo
Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.2251081Tosiaankin, jos julkaisette täällä henkilötietoja
Minkäänlaisia, se on poliisiasia. VPN, proxy- tai julkinen yhteys ei salaa mitään. Poliisi pystyy jäljittämään ja saamaa88934Bachelor-Joonas tapasi Monican isän - "Appiukko" antoi koulutusta vävypojalle - Katso kuvat tästä!
Joonas ja Monica ovat pitäneet yhtä Bachelor Suomi -kuvausten jälkeen. Tämä todistaa, että tosi-tv:ssä voi syntyä rakkau5897- 34870
Gallup: Mitä mieltä olet uudesta Putous-kaudesta: hyvä, keskinkertainen, huono?
Putous on saanut kuraa niskaan mm. kaksimielisistä jutuista. Ohjelma on lasten suosikki ja lapset toistelevat hokemia ti39869- 47861
- 52836
- 41808