Mulla on Hyundai ix20 vm. 2011. Ongelmana on kojelaudasta kuuluva helinä, jos tiessä on vähänkin nimismiehen kiharaa. Ottaa todella hermoon tuo jumalaton epämääräinen helinä. Ääni on epämääräinen, välillä tuntuu kuuluvan kuskin ja välillä apumiehen puolelta. Onko kyseessä tyyppivika? Kertokaa kokemuksia.
Kojelauta helisee
Akeman
2
117
Vastaukset
- NÄINONJOO
Etkö pysty paikantamaan ääntä?..itselläni natisee joskus kojetaulunpäässä olevat raitisilmasuuttimet..kuin lämmintä ilmaa alkaa tulee siitä mulla niin sanottuna kuivuu. kylmänä ei kuulu<< pitäs ottaa irti säleiköt mutta miten niissähän on jokinlainen takalukitus ja laittaa väliin jotain kumimaista::
Normaali hnnnttaii, sellasen muovikotteronhan paikat natisee aina, saksalaisissa muuten sama ongelma, paitsi että sitten vasta kun autolla ikää 30 vuotta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853141
- 883003
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 211681
- 241677
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299