Kyydin valintaa

Hanna-Erika

Pääkaupungissamme asiakas valitsee itse millaisen taksirengin kyytiin lähtee. Se on asiakkaan oikeus. Hänen ei tarvitse selitellä miksi valitsee. Minä itsekin katson Jyväskylässä tolpalla minkälaisen kuskin kyytiin olen lähdössä. Onneksi täällä on vielä valinnanvaraa enemmän kuin Helsingin seudulla.
Yleisesti ottaen on sellaisia kuljettajatyyppejä joiden kyytiin en lähde, ainakaan yksin, vaikka kyyti olisi tilattu sovelluksella.

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luottokuski

Minulla on ollut jo vuosia sama kuski ajoissa varaan kyydin ei tarvitse valikoida taksia ja aina sama hinta meni minne tahansa.

• Nyonhalpaa

Meinaatko että Lohikoskelle ja Heinolaan on sama hinta?

• Luottokuski

Hinnasta sovitaan erikseen jos pidempiä matkoja ajetaan muutoin pikku matkat pikku hinnalla.

• Varoituskello

Nykyään on syytä olla valppaana taksien suhteen sillä kuljettajina voi olla ties mitä ja ties mistä. Ainakin on katsottava onko kuljettaja yksin vai kaverin kanssa, osaako puhua samaa kieltä kanssasi, osaako antamaasi osoitteeseen ja ellei osaa, niin osaako käyttää navigaattroria. Kun olet tarkistanut nuo asiat, niin päätä vielä lähdetkö kyytiin?

• Silläviisiin

Mitäs sillä on väliä kunhan koti ovelle pääsee ja kyllä nyt oikean kuskin erottaa jostain pimeästä taksista..
        Järki käteen hoksottimia käyttöön

• Missä jyväskylän pimeät taksit nykyään päivystää , kun Väinönkatukin näyttää olevan suljettu ?

• Päätäi

Minä en aja tekstillä, minä ajan omalla Audi A6:llä!

• Inhoik

Kyllä näin on, siksihän ne on jonossa. Kela vain yrittää sotkea jpnotkin.

• G-mies

Taksirenkien joukossa alkaa jo olla sellaisia jotka tulee autosta ulos, sytyttää nuotion ja selvittää savumerkeillä mihin asiakas pitäisi viedä.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1891
    2. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      58
      1699
    3. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1641
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      144
      1639
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      103
      1599
    6. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      85
      1577
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      285
      1337
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1279
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1150
    10. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1111
    Aihe