Mkä ihme siinä on että centin venyttäjien pitää pääatä reissuun vaikka koko ajan on vaikeaa. Pitää käyttää nettivaraustoimistoja kun säästää euron ari ja sitten on kamala narina kun nettimatkatoimisto kusetti tai ei vastaa.
Kaikki siksi että perseaukistenkin pitää leikkiä varakasta.
Säästäjät voi jäädä kotiinsa.
6
101
Vastaukset
- mitennniinvarakas
No kerrohan miten nettimatkatoimisto eroaa siitä, että menet konttorille ja missä niitä enää edes on. Miten niin nettimatkatoimisto kusetti? Onko kokemusta? Kaikki Suomessa toimivat matkatoimistot toimivat myös netissä ja eipä ole ollut ongelmia. Voihan se olla , että ongelmia syntyy jos nigeriasta matkan tilaat.
- Syvältämaailmalle
Lentoyhtiöt myyvät kuule ihan itse lippujaan, ei siihen tarvita mitään välikäsiä.
- mitennniinvarakasoltava
Etkö ymmärtänyt? Kuulehan, kun tuossa lukee: "kaikki Suomessa toimivat matkatoimistot toimivat netissä". Missä kohtaa lukee, että ei olisi tiedossa lippujen ostomahdollisuus yhtiöiden omilta sivuilta? Hakukoneet auttavat löytämään joskus edullisemmin kuin lentoyhtiön sivuilta.
- älä.huoli
Syvältämaailmalle kirjoitti:
Lentoyhtiöt myyvät kuule ihan itse lippujaan, ei siihen tarvita mitään välikäsiä.
Onhan tuo aika hidas tapa, jos jokaisen lentoyhtiön omilta sivuilta matkaa käy katsomassa ja hintoja vertailee.
Monissa tapauksissa matkatoimiston matka on halvempi, kuin lentoyhtiön omilla sivuilla.
Esim. Goalta pelkkä paluu (pitkältä lomalta paluu) finnairin sivuilla oli kalliimpi, kuin finnairin lento AM kautta tilattu meno-paluu (äkkilähtö 1vko matka,pelkät lennot) oli halvempi, josta käytin vain paluun. Joten ei näistä mitään "yleistyksiä" kannata tehdä. Eiköhän kuitenkin anneta jokaisen itse omat ratkaisunsa tehdä, millä tavalla ja minne matkustaa
- HummerHessu
Mikä ihmeen hakukone? Matkustamisestahan tässä puhutaan.
- homomosse
Aloittajahan jäkätti nettivaraamisesta ja matkatoimistoista. matkustaminen on aivan eri asia kuin lenn tai matkapaketin varaaminen-siis varaaminen ja matkustaminen tapahtuvat eri aikaan. Matkoja varten on erilaisia hakukoneita, mutta se ei tarkoita vielä matkustamista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738