Autotalli.comista todelliset ostajat etsivät seuraavaa käytettyä autoa. Viime vuonna katsotuimmat mallit olivat:
1.Mercedes-Benz C
2.Mercedes-Benz E
3.Skoda Octavia
4.Volkswagen Golf
5.Audi A4
6.Volkswagen Passat
7.Volvo V70
8.Volvo XC60
9.Toyota Avensis
10.Ford Focus
Mersut ovat näköjään haluttuja, mutta Octavia tulee heti niiden jälkeen. Tämä taitaa selittää sen, miksi käytetyt Ocut ovat suhteettoman kalliita uuteen verrattuna.
Autotallissa todelliset ostajat
16
<50
Vastaukset
- Tosikko_Timo
Taas meni Sakarin kommentti bittiavaruuteen. Mitähän siinä oli sääntöjen vastaista? Onko sana "sarkasmi" ohjelmoitu tekoälyn kiellettyjen sanojen listalle?
- skeidajullit
Skodan sijoituksen listalla selittää se että ihmiset käyvät naureskellen katsomassa skeidojen tolkuttomia pyyntihintoja ja samalla näkee kuinka paljon ilmoituksissa on mainittu dsg ja moottoriremonteista.
- hessumopo
Mutta Toyotaa ei käydä netissä tutkimassa eikä vertailemassa.
Se ostetaan sokkona silmät kiinni, koska vaarillakin oli sellainen.
Toi ota. - mossuhepo
Sehän se on tasalaatuisen ja hyvän auton ominaisuus, Toyotassa.
Skodaa valitessa pitää tietää toteutuneet öljynsyönti- ja DSG-remontit.
Ja jos huono päivä on ollut jollakin Stanislavilla niin ruostetta kohta pukkaa maalipinnan lävitte.
- Toyota_Hybrid1
kuten aloittaja hyvin selvästi mainitseekin että katsotuimmat, sehän on eri asia kuin ostetuin, itsekkin käyn viikottain katselemassa nettiauto.comin sivuilta skodia kuinka paljon on remonttia tehty ja kuinka mittavat ruostevauriokorjaukset on skodiin tehty. skoda menettää todella nopeasti arvonsa, 4-5 vuotta vanha 60-80tkm ajettu skoda octavia on enää muutaman tuhannen arvoinen.
- haaveissa.vaan
Useimmat käyvät katsomassa netistä itselleen sopivaa autoa, jotkut pellet vaan viihdyttävät itseään katselemalla autojen kuvia, vaikka ei ole edes pätäkkää ostaa minkäänlaista.
- TSI.2012
Auto on enää muutaman tonnin arvoinen js siitä pyydetään silti 15 000 euroa?
Sinun jos kenen kannattaa tehdä tarjous, muutaman tonnin voi saada pikavippinä... - tuottavaan_työhön
Aika köyhää se sinunkin elämäsi on, jos aikaasi tuollaiseen käytät. Kehittäisit vaikka edullisen ruostumattoman peltilaadun autoteolisuudelle.
- Zarkazmi.zakari
Justiinsa, faktaa pukkaa. Nimmarin perusteella poistetaan skodakritiikin zarkastinen kritiikki. Ei sarkasmin häivääkään. Kaikki yleisesti tiedossa olevaa faktaa, mitä kriitikko kirjoittaa. Todellisuus on vain toinen.
Miten sarkastinen kommentointi voi olla kiellettyä, mutta valehtelu ei? Ylläpito sen tietää, vaan ei kerro. Poistoa odotellessa...- Zarkazmi.zakari
Huomatkaa ero: Zetalla pysyy, Ässällä poistetaan. Sisällön ei ole väliä. Yölläpito on kuosissa... 😁👏👍
Skodaa on paras vain katsella huumorilla.
- Zarkazmi.zakari
Kunhan et sarkasmilla. Otsasi rypyssä sinun pitää trollaaman. Äläkä herjaa Isä Putinia.
- koirathaukkuu
Näiden drollajien kirjoituksia ei voi muuta kuin katsoa huumorilla. Itseään he siinä viihdyttävät.
- jannekaaleppi
En minä kyllä käy tsekkaamassa sellaisia merkkejä, joita en missään tapauksessa aio ostaa. Vain potentiaaliset ehdokkaat katsotaan, ja Tohjota ei missään tapauksessa kuulu niihin.
- TSI.2012
Näin. Mikähän siinä on, Toyota ei kiinnosta lainkaan. Nissanilla ja Mazdalla on tullut ajettua pitkä siivu, mutta tuskin on Toyota ollut edes vakavasti harkinnassa. Outoa, tai sitten ei... ;)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363667- 122396
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371955Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211721Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301493- 1241448
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101311- 141246
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4781221- 761135