Perustuslakivaliokunnan paperipinot pöydällä, ei voi olla totta. Pää vain näkyy pinon takaa. Kuvastaako tuo jotenkin noiden päättäjien perehtyneisyyttä asiaan vai perehtymättömyyttä? Valmista vaan ei tule millään.
Sopisi enemmän johonkin sketsisarjaan, kuin kansalle näytettäväksi. Muutenkin koko veivaaminen on verorahojen väärinkäyttöä.
Onko tämä pilaa?
Vaihtoonpian
1
74
Vastaukset
- suuridigiloikka
Tätä olen minäkin hämmästellyt useita kertoja uutisvälähdyksissä. Eduskunnassa ajetaan digi-loikkaa kuin kärmestä pyssyyn. Ja mitä tekevät päättäjät itse? Juu, nähtävästi digi-taidot ovat heikommat kuin esim. tällä mummelilla. Muutaman kerran on käynyt mielessä, että kaikki kansanedustajat pitäisi panna tekemään tietokoneella yo-kokeet, jotka nyt tehdään kokonaan tietotekniikan avulla. Harva edustaja taitaisi selvitä kokeesta, osa heikoista pohjatiedoista johtuen, osa puutteellisten digi-taitojen takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997873- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763617
- 512859
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294