Juottohommia

Jääurheilija

Itse olen pelkkä penkkiurheilija aloitetaan näin. Miksi helkkarissa täytyy koko juottopatalijoonan seistä ulkokurvissa!!!? Olli Ohtonen oli ainut (kuvien perusteella) joka jakoi joka ukolle limut sellaisessa paikassa, jossa se on oikein toimittaa nieltäväksi!

9

107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OlikoViinaa

Iivo vois mennä hiihtokouluun,jos suksi lähtee omille reiteille. Suomalaista hiihtoa,kun sauvat hakataan poikki. Kannattais lopettaa,jos sapettaa ja heittää sukset metsää.

• Jääurheilija

Toki Iivon oma virhe kuten itsekin myönsi! Mutta tuo alkuperäinen asia unohtui?
      Olisihan siinä joku muukin voinut ulkokurvissa latua tavoitella.

Nyt puhutaan yleisellä tasolla, joten ei herneitä nokkaan.

• Konttaus

Koholla ois tässä mahdollisuus Umpihankikonttauksen MM-mitalit ratkottiin Hartolassa.

• Jääurheilija

On edes hienoa kun on kaikkitietävä! Näinhän ne kuulemma osallisetkin jälkeenpäin kertoivat. No yleensä oon aina oikeassa;) Muut kommentit on tietty perseestä, koska ihmiset eivät tiedä mitä kirjoittelee..

• Kaikki_ei_ole_menetetty

Iivon olisi pitänyt hiihtää latua eikä mennä suksineen liian lähelle juottoukkoja. Täysin oma moka, toivon mukaan Iivo ottaa tuosta opiksi eli se olisi viimeinen kerta hänen kohdallaan.
      Ikävä, kun Kerttu tuli kipeeksi, olisi ollut mielenkintoista nähdä hänet nyt viestissä! Pikaista paranemista!

• Käytöskouluun

Hävettää, kun Iivo ei osaa käyttäytyä.
      Oma moka ja syyttää muita. Kävi vielä palkintokorokkeella näyttämässä nyrpeää naamaansa. Ei osaa edes iloita muiden puolesta.
      Todella typerää käytöstä !

• loppumatonloru

Mitähän virheitä tänään parisprinteissä taas tapahtuu.

• Lumperiantti

Juottopaikat pois latujen varsilta.

• Parfyymiladulta

Juomassa käydään Laanilassa, jossa voi ottaa hypytkin etelän rouvilta kesken supersprintin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      39
      5150
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      518
      1720
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      921
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      860
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      814
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      803
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      738
    Aihe