Olen syönytpsoriasikseen puoli vuotta Neotigasonia nousevalla annostuksella, viimeiset kaksi kuukautta meni 25 mg päivässä. Vasta korkea annos tehosi, mutta sivuvaikutuksena huulet, silmät ja suu kuivuivat. Pelkäämääni hiustenlähtöä ei juurikaan tullut kuurin aikana, mutta noin kuukausi lopettamisen jälkeen hiukset ovat alkaneet lähteä tosi rajusti. Jokaisella harjanvedolla tulee iso tukko hiuksia ja pesun jälkeen hiuksia saa keräillä suihkun lattialta.
Onko kellään kokemuksia tällaisesta ja ennen kaikkea: kuinka kauan hiusten lähtö jatkui kuurin lopettamisen jälkeen. Pelkään, että joudun leikkaamaan pitkät, vaivalla kasvatetut hiukseni.
Kauanko hiustenlähtö jatkuu Neotigasonin jälkeen?
Tukaton
1
81
Vastaukset
- Ei.koskaan.enää
Söin 3kk tuota lääkettä muutama vuosi sitten. En huomannut mitään hiustenlähtöä enkä muista enää annostusta, mutta mun psoriasis vain paheni ja silmät vuosivat vettä ihan solkenaan. Oli pakko lopettaa sen käyttö ja lattiat oli ihan kuin olis jotain vehnäjauhoa levitetty joka puolelle kun ihosta lähti hienojakoista hilsettä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682610
- 622562
- 681762
- 241577
- 201500
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91440- 151362
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81167- 251086