Olen kyllästynyt ainaisiin vikoihin ja huollon irvailevaan ja epäasialliseen käytökseen, en enää koskaan aja VW:llä enkä ainakaan Skodalla.
Vaihdan VW:n Toyotaan
7
<50
Vastaukset
- HolistillaOnTehtävä
Ahaa, välillä tällainen lähestymistapa PenttiHolistilla.
Nuo aloituksesi on vaan niin lapsellisia ja läpinäkyviä, että ihan naurattaa jos uskot että joku ottaisi ne vakavissaan. - ZKODA
onko sinulle väitetty tehneesi käyttövirhettä? tuttu juttu tuo luomuhuttu. näin minulle väitettiin 74 kertaa 2 vuoden aikana 2013vm skoda oktavian takuuhuollossa, takuu ei korvannut mitään.
- HolistillaOnTehtävä
Ja lisää aivopierujasi, hyvin sä vedät PenttiH.
- 2.4STW__
Minua kovasti houkuttaa RAV4 nelivetoisena hybridinä tämän nykyisen kolmivuotiaan Audin jälkeen.
Ihan kiva peli tämäkin ollut paitsi umpisurkea robottivaihteisto. Kulutus vaan on kokoon nähden talvella posketon. 6.5- 7.5L/100km... naftaa ja tämä rauhallisessa työmatka-ajossa missä suurin osa matka-ajoa.
Tuo vaihteisto potuttaa niin paljon että estää vastaavan merkin tai sisarmerkin hankinnan. - vetelä.täällä
https://www.youtube.com/watch?v=so8JLIYc1yU
Voi tulla volsun robovaihteistoa ikävä kun Tojon "neliveto" näyttää osaamisensa. Tukevasti kiinni tasamaalla. viisas autovalinta, suosittelen. ei ainakaan auto huonone jos volkkarin vaihtaa toyotaan.
- Vaihtaja
Täällä ilmoittautuu myös yksi vag-konsernin tuotteen tojoon vaihtava. Ja tämä ei ole vitsi eikä trolli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412184