Vaihdan VW:n Toyotaan

Nyt.loppu.kärsivällisyys

Olen kyllästynyt ainaisiin vikoihin ja huollon irvailevaan ja epäasialliseen käytökseen, en enää koskaan aja VW:llä enkä ainakaan Skodalla.

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HolistillaOnTehtävä

Ahaa, välillä tällainen lähestymistapa PenttiHolistilla.
      Nuo aloituksesi on vaan niin lapsellisia ja läpinäkyviä, että ihan naurattaa jos uskot että joku ottaisi ne vakavissaan.

• ZKODA

onko sinulle väitetty tehneesi käyttövirhettä? tuttu juttu tuo luomuhuttu. näin minulle väitettiin 74 kertaa 2 vuoden aikana 2013vm skoda oktavian takuuhuollossa, takuu ei korvannut mitään.

• HolistillaOnTehtävä

Ja lisää aivopierujasi, hyvin sä vedät PenttiH.

• 2.4STW__

Minua kovasti houkuttaa RAV4 nelivetoisena hybridinä tämän nykyisen kolmivuotiaan Audin jälkeen.
      Ihan kiva peli tämäkin ollut paitsi umpisurkea robottivaihteisto. Kulutus vaan on kokoon nähden talvella posketon. 6.5- 7.5L/100km... naftaa ja tämä rauhallisessa työmatka-ajossa missä suurin osa matka-ajoa.
      Tuo vaihteisto potuttaa niin paljon että estää vastaavan merkin tai sisarmerkin hankinnan.

• vetelä.täällä
    • viisas autovalinta, suosittelen. ei ainakaan auto huonone jos volkkarin vaihtaa toyotaan.

• Vaihtaja

Täällä ilmoittautuu myös yksi vag-konsernin tuotteen tojoon vaihtava. Ja tämä ei ole vitsi eikä trolli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5360
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2367
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1607
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      232
      1564
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1477
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1175
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1153
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      310
      1116
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      1047
    Aihe