Moi
Keljun tuliaisen toin reissusta Karbialta. Eli 9.2 mua pisti hytin sängyllä puolikuolleena hortoillut amppari vas nimettömään. Oltiin Meksikosta lähdössä.
Aluks ei mitään, mut kotona alkoi noin viikon päästä kutina. Kutina loppui mutta turvotus jatkuu. Ylihuomenna tulee 3 vk ampparista. Turvotus ei ole vähentynyt, päinvastoin yltää jo rystysiin.
Tiistaina kävin terveyskeskuksessa. Hoitsun mielestä ei mitään syytä tutkimuksiin eikä epäilä mitään. Must on outoo tämmöinen lisääntyvä turvotus.
Mietin voiko olla niveltulehdus ja olisiko syytä uudelleen yrittää saada lääkärille aika.
Niveltulehdusko ampiaisen pistosta reissulla
Niveltulehdusko
1
135
Vastaukset
Lääkäriin ehdottomasti, koska jos se pörriäinen on jotain myrkkyä imenyt ettei vaan pääse sun verenkiertoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018033- 1075647
- 2794993
- 494933
- 763707
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422358