Hei! En tunne lakia paljoakaan, joten ajattelin kysyä jos joku osaisi täällä kertoa.
Laitoin autoni myyntiin alkuviikosta. Joku soitti ja kertoi olevansa kiinnostunut autosta. Jäi puheeksi, että hän tulisi tänään katsomaan autoa kunnes palaan reissusta kotiin eli tänään torstaina. Henkilö myös pyysi, että ottaisin auton pois nettiautosta ja minä otin.
Tuon puhelun aikana joku oli laittanut viestiä, että on myös kiinnostunut autosta. Hän sitten tarjosi autosta yli pyyntihinnan jos saa hakea auton vielä saman päivän aikana. Mieheni möi auton puolestani hänelle, koska mieheni oli silloin kotona.
Laitoin tänään viestin autoa katsomaan kiinnostuneelle henkilölle, että auto on myyty. Hän vastasi, että on paikkakuntani juna-asemalla, että kiitos kun ilmoitin ajoissa. Emme siis olleet sopineet hänen kanssaan mitään aikaa milloin hän tulisi. Emmekä olleet sopineet, että möisin auton hänelle. Tai edes, että en möisi autoa ennen kun hän on tulossa sitä katsomaan.
Nyt hän sanoi, että tekee minusta rikosilmoituksen, koska olen hänen mielestään sopinut, että myyn auton hänelle tänään ja möinkin sen toiselle.
Olenko minä tehnyt rikoksen?
Teinkö väärin kun möin autoni toiselle?
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857425- 965374
- 2544533
- 444465
- 623227
- 482656
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222338Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292302- 492252
- 412164